من نامزدم  الان من ي شهر اونا بشهر ايا پدر خواهر يا مادر و نامزدم بايد بهم زنگ برنن ايا حالمو نبايد بپرسن خود نامزدم تماس ميگيره ولي اونا نه چند بار حالشونو پرسيدم و باهاشون حرف زدم ولي حس ناراحتي دارم حس ميكنم من جايي ندارم اصلا يجوراي از دستشون ناراحتم به نامزدم هم گفتم ميكه ميترسن تو از يچيزي ناراحت بشي چون يبار رفتاز خوارش رو در رو بد بود بهش گفتم البته از قبل هم همين بودن الان بدتر شده نميدونم طبيعيه با نه 

پاسخ مشاور

مشاور پیش از ازدواج و زوج درمانی

دوست گرامی با توجه به دوری شهرها و دیدارهای کم ممکن است چنین سوء تفاهم هایی پیش آید. اگر دوست دارید روابط‌تان را با خانواده همسر گرمتر کنید لازمست پیش قدم شوید و به مناسبت های مختلف به دیدارشان بروید و جویای احوالشان باشید، اما مراقب باشید در تله جبران نیفتید... منظورم اینست که اگر بخواهید مدام حساب و کتاب کنید که من فلان خوبی را به آنها کردم و در مقابلش انتظار دارم که آنها نیز چنان کنند، ممکنست ناکام و دلسرد شوید چون آدمهای جهان مطابق امیال و آرزوهای ما رفتار نمی‌کنند.
از طرفی شاید به طور کلی در رابطه با افراد احساس عدم پذیرش داشته باشید، که در واقع به این بر‌ می‌گردد که خودتان چقدر خودتان را قبول دارید؟ چقدر به توانمندیهای خویش باور دارید؟ چقدر خودتان را دوست داشتنی می‌یابید؟ 
از طرفی شاید علارغم اینکه دوست دارید به آنها نزدیک شوید، از آنها اجتناب می‌کنید و خانواده همسر شاید این را به پای خجالتی بودن یا ترس از عدم پذیرش شما نگذارند، در عوض تصور کنند که شما خودتان را برای آنها به اصطلاح می‌گیرید و مصاحبت با آنها را دوست ندارید. 
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha