سلام من ۸ اردیبهشت پریود شدم و۱۳ ام تموم شد الان که ۲۷ خرداد پریود نشدم تست هم انجام دادم منفی بنظرتون من احتمال بارداری دارم چون سابقه تاخییر نداشتم تروخدا جواب بدین
اطلاعات تکمیلی
مهدیه کریمی (کارشناسی ارشد مامایی)
کارشناسی ارشد مامایی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید