سلام ببخشید میخاستم بدونم خانوم بارداری ازمایش غربالگری انجام دادن الان جوابش اومده که مثبته خطر ابتلا جنین به سندروم داون افزایش یافته و مادر دیایت داره الان بچه داردای سندروم داون میشه الزاما یا می تونه سالم بیاد
اطلاعات تکمیلی
مهدیه کریمی (کارشناسی ارشد مامایی)
کارشناسی ارشد مامایی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید