سلام من ۵ روز از پریودم گذشته بود آزمایش بتا دادم عددش ۵۳ شد دو روز بعدش تکرار کردم ۱۰۵ شد و شش روز بعدش تکرار کردم ۴۳۵ شد پزشکم گفت اختکال بارداری خارج از رحمی داری . از استرس میمیرم میشه راهنماییم کنید؟
اطلاعات تکمیلی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید