سلام وقت بخیر امروز برای ی سری معاینات به دکتر زنان مراجعه کردم قبلا بهش گفته بودم مجردم اما فراموش کرده بود انگار و پروب واژینال رو وارد واژنم کرد وقتی بهش گفتم که مجردم و هول شدم ک ممکنه پرده بکارت آسیب دیده باشه گفتن نه و وقتی معاینه کرد گفت سالمه حالا نگرانم میخوام بدونم دروغ گفته یا واقعا درست گفتن
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید