کمر درد و درد پریودی ،درد سینه و ترشحات بی رنگ ولی پریود ننیشی روز سوم بی بی چک منفی بود،چند روز بعد باز بی بی بزنم؟اصلا ممکنه حامله باشم یا تلقینه چون پریود نشدم ولی چند روز درد پریود بیچارم کرده😔
اطلاعات تکمیلی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید