سلام وقت بخیر من تو هفته پنج و چهار روزه بارداریم بودم رفتم سونو گرافی گفتن کیسه آب هست ولی زرده و جنین نیست الان شدم شیش هفته پنج روز برم سونو رو تکرار کنم یا ممنون میشم کمکم کنین لطفاً
اطلاعات تکمیلی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید