سلام من ۱سال و نیم پیش یه زگیل تناسلی کوچیک داشتم آزمایش دادم کع ویروس hpv تو بدن من از نوع ۶ بود و خودش رفت آلان دوباره همون زگیل دراومده و سرایت پیدا کرده شده ۱۰ تا به نظرتون باید کرایو کنم ؟ یا قرص و پماد؟ . اندازشونم کم کم داره بزرگ میشه. دوباره باید آزمایش hpv بدم ؟ شنیدم هر ۳ سال یک بار میدن. هزینش زیاده .
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید