2794

زگیل تناسلی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 78 بازدید

سلام من ۱سال و نیم پیش یه زگیل تناسلی کوچیک داشتم آزمایش دادم کع ویروس hpv تو بدن من از نوع ۶ بود و خودش رفت آلان دوباره همون زگیل دراومده و سرایت پیدا کرده شده ۱۰ تا به نظرتون باید کرایو کنم ؟ یا قرص و پماد؟ . اندازشونم کم کم داره بزرگ میشه.  دوباره باید آزمایش hpv بدم ؟ شنیدم هر ۳ سال یک بار میدن.  هزینش زیاده .

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۴ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید