2794

پریودی

43 بازدید

سلام وقت بخیر من ۱۲ روز پیش رابطه داشتم ۲/۳ ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم 

و پریودم حدودا ۷/۸ روزه عقب افتاده بی بی چک هم منفیه 

از دیروز درد شکمی خفیف دارم و ترشحات سفید غلیظ و صبح هم احساس کردم شدم اما چیزی نبود 

این علائمم علائم پریودی هست درسته؟؟؟؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۴ جنسیت زن وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور
سلام
قرص اورژانسی می‌تواند قاعدگی را نامنظم کند و نباید مداوم استفاده شود. یک روش پیشگیری مناسب برای خود انتخاب کنید.  
در صورت مشکوک بودن تست بارداری بدهید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید