سلام وقت بخیر من ۱۲ روز پیش رابطه داشتم ۲/۳ ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم
و پریودم حدودا ۷/۸ روزه عقب افتاده بی بی چک هم منفیه
از دیروز درد شکمی خفیف دارم و ترشحات سفید غلیظ و صبح هم احساس کردم شدم اما چیزی نبود
این علائمم علائم پریودی هست درسته؟؟؟؟
اطلاعات تکمیلی
مهدیه کریمی (کارشناسی ارشد مامایی)
کارشناسی ارشد مامایی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید