سلام خوب هستین؟
رفتم سونو برا تشکیل قلب جنین به حساب سونو شدم ۶ هفته و قلب هنوز تشکیل نشده دکتر گفت ده روز بعد برو باز سونو باز اومدم سونو میگه رشد نکرده و قلب تشکیل نشده بازم زده ۶ هفته استرس دارم چیکار کنم علائم طبیعی دارم سوزش معده حالت تهوع ویار و.......
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید