2794

تشکیل قلب

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 78 بازدید

سلام خوب هستین؟

رفتم سونو برا تشکیل قلب جنین به حساب سونو شدم ۶ هفته و قلب هنوز تشکیل نشده دکتر گفت ده روز بعد برو باز سونو باز اومدم سونو میگه رشد نکرده و قلب تشکیل نشده بازم زده ۶ هفته استرس دارم چیکار کنم علائم طبیعی دارم سوزش معده حالت تهوع ویار و....... 

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۳ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید