سلام من پریودیم ۷روزه است و من غسل کردم و بعد نزدیکی داشتیم چون درد داشتم متوجه شدم هنوز خونریزی دارم
میخواستم بدونم چه عوارضی دارد و چکار باید انجام بدهم؟
اطلاعات تکمیلی
مهدیه کریمی (کارشناسی ارشد مامایی)
کارشناسی ارشد مامایی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید