سلام من بخاطرکیست از۱۵تا۲۵ پریودی قرص دوفامد۱۰میخوردم بعدازسه ماه که کیستم خوب شددکترگفته هنوزادامه بدم مصرفشواگربارداربشم قطع کردنش درروز۲۵ باعث سقط نمیشه؟؟
اطلاعات تکمیلی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید