2794

سلام من بخاطرکیست از۱۵تا۲۵ پریودی قرص دوفامد۱۰میخوردم بعدازسه ماه که کیستم خوب شددکترگفته هنوزادامه بدم مصرفشواگربارداربشم قطع کردنش درروز۲۵ باعث سقط نمیشه؟؟

اطلاعات تکمیلی

سن 24 جنسیت زن شغل خانه داری وضعیت تاهل متاهل
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید