2794

قرص دوفامد۱۰

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 12 بازدید

سلام من کیست داشتم وتخمدان سمت راستم تنبلی خفیف داره دکترقرص دوفامد۱۰تجویزکرد سه ماهه که استفاده میکنم این ماه میخوام اقدام ب بارداری کنم دکترگفتن مصرفشوادامه بدم یعنی از۱۵تا۲۵پریودی میخوردم بعدقطع میکردم سوالم اینه اگربارداربشم قطع کردن این قرص مشکلی به وجودنمیاره یاباعث سقط نمیشه؟

اطلاعات تکمیلی

سن 24 جنسیت زن شغل خانه داری وضعیت تاهل متاهل
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید