سلام من کیست داشتم وتخمدان سمت راستم تنبلی خفیف داره دکترقرص دوفامد۱۰تجویزکرد سه ماهه که استفاده میکنم این ماه میخوام اقدام ب بارداری کنم دکترگفتن مصرفشوادامه بدم یعنی از۱۵تا۲۵پریودی میخوردم بعدقطع میکردم سوالم اینه اگربارداربشم قطع کردن این قرص مشکلی به وجودنمیاره یاباعث سقط نمیشه؟
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید