2794

جلوگیری

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 698 بازدید

سلام وقت بخیر خانم دکتر.

ناخواسته باردار شدم و الان نوزاد ۳ ماه دارم

و ترس از جلوگیری طبیعی دارم .....

کاندوم هم شاید یکی دوبار استفاده کردم شوهرم دوست نداره و نمیخواد 

برای همین میخوام ازتون بپرسم چیکار کنم؟ تا حالا هیچ قرصی چیزی هم مصرف نکردم و بلد هم نیستم از شما کمک میخوام راهنماییم کنید و اسم قرصی یا چیزی بهم بگید..

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۸ جنسیت زن شغل خانه داری وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس، روان درمانگر و مشاور

درود همراه گرامی کاملاً نگرانی شما را درک می‌کنم اما تجویز دارو در این سایت بر خلاف قوانین است حتی اگر هم بر خلاف قوانین نبود هم  به شما پیشنهاد دارو نمی‌دادم،وقتیکه شما و شرایط شما را نمیدانم و ندیدم،به پزشک متخصص مراجعه کنید 
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید