2723

اختلال جنسیت

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 798 بازدید

سلام،ببخشید،من پسری هستم که ظاهرم کاملاً پسرونه هست و مردونه،اما به لحاظ روحی،اون خشن بودن رو ندارم،کارهای زنانه رو خیلییی خوب انجام میدم،از جنسیتم راضی هستم،اما از کودکی که پنج سالم بود،علاقه زیادی به لباس زیر زنانه داشتم،با اینکه اصلاً هیچ چیزی از مسائل جنسی نمیدونستم،ولی لباس خواب زنانه رو که خیلی برام بزرگ بود رو تنم میکردم و در آینه نگاه خودم میکردم،۱۰ سالم بود که لباس زیرهای مامانم رو تنم میکردم و جلو آینه احساس زن بودن،برام لذت بخش بود،هنوز نمیدونستم خودارضایی چیه و نداشتم،اما ۱۵ سالم بود که فهمیدم خودارضایی چگونه هست،از ۱۸ سالگی تا ۲۸ سالگی،هم خودارضایی رو ترک کردم،هم پوشیدن لباس زیر زنونه رو،اما دوباره و با شدت سراغم آمده،طوری که برای خودم لباس زیر زنانه خریدم،و بیرون از خونه هم تنم هست،حتی دلم میخواست میشد بیرون از خونه هم سوتین تنم کنم،نمیدونم اختلال جنسیت هست،یا صرفاً برای تحریک و خود ارضایی

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۰ جنسیت مرد شغل کارمند وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاوره خانواده

با سلام و عرض و ادب

تشخیص و ارزیابی مسائل مرتبط با اختلالات پارافیلیک نیاز به داشتن اطلاعات دقیق و جزئی دارد، بنابراین توصیه می کنم برای حل بهتر این مسئله به روان شناس/مشاور مراجعه کنید. اصطلاح پارافیلیا به هرگونه تمایل جنسی شدید و مستمری اشاره دارد که جایگزین میل جنسی به تحریک تناسلی یا نوازش مقدماتی در ارتباط با شریک جنسی انسانی راضی، از نظر ظاهری طبیعی و از نظر جسمانی بالغ می گردد. اما برای اینکه شناخت دقیق تری از فرضیه ای که دارید پیدا کنید من نشانه های اختلال مبدل پوشی را توضیح می دهم.

اولین نکته این است که افراد مبتلا به همراه پوشیدن لباس جنس مخالف یا فکر کردن به آن برانگیختگی جنسی را تجربه کنند. نکته بعدی این است که این افراد از نظر عاطفی از داشتن این الگو احساس ناراحتی کنند یا احساس کنند عملکرد اجتماعی یا بین فردی آن ها به مشکل برخورده است. از نظر زمانی شخص باید حداقل یک دوره 6 ماهه بروز برانگیختگی جنسی مکرر و شدید در پی مبدل پوشی که با خیال پردازی ها، امیال قوی و یا رفتارها همراه است را تجربه کند. این اختلال در مردان اغلب با (( خود زن پنداری )) همراه است (یعنی تمایل جنسی یک مرد برای تحریک جنسی با تفکر یا تخیل دربارۀ خود به عنوان یک زن)

در مردان اولین نشانه های مبدل پوشی ممکن است از دوران کودکی، به شکل شیفتگی شدید نسبت به یک مورد خاص از تن پوش زنانه آغاز گردد. قبل از بلوغ، مبدل پوشی احساس منتشر هیجانی لذت بخش را ایجاد می کند. با شروع بلوغ، به تدریج پوشیدن البسۀ زنانه نعوظ را برمی انگیزد و در برخی موارد مستقیماً به اولین انزال ختم می شود.

برخی از موارد اختلال مبدل پوشی به سمت نارضایتی جنسی پیشرفت می کنند. مردان دچار این حالت ممکن است به تدریج تمایل پیدا کنند برای مدت زمان طولانی تر در نقش زنانه باقی بمانند و نیز بدن خود را زنانه کنند. طبق گزارش این افراد، بروز نارضایتی جنسیتی معمولا با کاهش یا رفع تحریک جنسی ناشی از مبدل پوشی همراه است.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha