خودارضایی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 300 بازدید

سلام من ۱۸ ساله ک خودارضایی میکنم اونم ن ب تعداد زیاد در ماه سه بار و اینکه میخام ترک کنم خیلی پشبمونم سوال من اینه ک بعد ترک خودارضایی در رابطه با همسر دچار مشکل نمیشم میتونم ارضا بشم خیلی از این بابت میترسم و اینک یک سال برای ترک خودارضایی کافیه و سالم میشم مثل بقیه خیلی درگیرشم میشه راهنماییم کنین  

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۸ جنسیت زن شغل ندارم وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاوره خانواده

سلام. وقت بخیر
خودارضایی اگر به دفعات زیاد انجام بشود و حالت وسواس گونه پیدا کند، به شکلی که شما مرتب در طول روز دغدغه و دلمشغولی این را داشته باشید که در فرصتی آن را انجام دهید، به شکل یک عادت اجباری خارج از کنترل درمی آید. اما اگر دفعات آن زیاد نباشد و حالت مشغله ذهنی دائمی وجود نداشته باشد راحت تر  قابل مدیریت است.

در مورد مدت زمان ترک این عادت این مسئله به شدت، 
فراوانی  ( میزان دفعات) ، میزان مشغله ذهنی به انجام آن و انگیزه تغییر بستگی دارد. نمی توان زمان قطعی را پیش بینی کرد ولی اگر خیلی شدید نباشد می توان در مدت معین  آن را مدیریت کرد. شاید نیاز باشد برای تغییر این عادت یک دوره زیرنظر مشاور باشید.

اگر شما و‌ همسر آینده تان در خصوص باورهای جنسی و لزوم لذت بردن دوجانبه از رابطه اتفاق نظر داشته باشید و آگاهی های لازم در خصوص ارتباط زناشویی را داشته باشید، این مسئله قابل حل است.
​​​

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha