2753

سلام وقتتون بخیر
من ۲۰ سالمه و ۵ ماه هست که با شخصی ۲۴ ساله وارد رابطه شدم .. حقیقتش من حس خاصی به این شخص ندارم ، حتی می‌تونم بگم وابستگی هم ایجاد نشده طِی این ۵ ماه .. جدا از اون ایشون قصدشون ازدواج هست اما من هیچ برنامه ایی برای ازدواج حداقل تا ۵ سال بعد ندارم .. بار ها من سعی کردم که از ایشون جدا شم اما خب  قبول نمی‌کنن
جدا از این ، این اقا هیچجوره سلیقه ی من نیست .. شاید بپرسید خب پس چرا اصلا وارد رابطه شدید .. باید بگم که این اتفاق یهویی افتاد و من حتی فرصتی برای فکر کردن نداشتم و خب تنهایی هم بی تاثیر نبوده.
این اقا رو من اصلا از لحاظ ظاهری نمیپسندم و حتی اخلاق خوب و بالغ بودنشون باعث نشده که ویژگی های ظاهریشون رو ندید بگیرم ..
در واقع می‌خواستم راهی رو پیش پای من بزارید برای اینکه بتونم از این شخص جدا شم ، اینکه اصلا درست هست این تصمیم یا خیر
متشکرم

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۰ جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاوره خانواده

سلام. وقت بخیر
خیلی مواقع برای افراد این مسئله پیش می آید که وارد ارتباطی می شوند که کیفیت این ارتباط یا ویژگی های مخاطب با ملاک های خودشان خیلی متفاوت است.

 با توجه به توضیحاتتان مشخص است که این آقا به لحاظ ظاهری فاصله زیادی با ملاک های شما دارند و این باعث می شود که سایر ویژگی های مثبت ایشان هم برای شما جذابیتی نداشته باشد.

پیشنهاد می شود اگر این رابطه برای شما حس یک رابطه عاطفی پاسخگو را به وجود نمی آورد صادقانه این مسئله را با مخاطبتان مطرح کنید و از ایشان جدا شوید. اینکه ایشان نمی پذیرند به علت علاقه و یا حس وابستگی ای است که به شما دارند. ولی در نهایت وقتی ایشان با ملاک های شما همخوانی ندارند و هیچ برنامه ای هم برای ازدواج با ایشان ندارید؛ ماندن در این رابطه در طولانی مدت  به خود ایشان هم لطمه می زند. اگر ایشان اصلا آمادگی پذیرش قطع ارتباط را ندارند و خودتان هم می خواهید از درستی تصمیمتان مطمئن شوید می توانید این کار را با کمک مشاور انجام دهید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha