2794

سلام من الان بچم یکسالو نیمه که توی بارداری یه کیست در مویید تو تخمدان چپم داشتم تا الانم دکتر نرفتم همین جوریرکیستم مونده دکتر گفت بچهاتو بدنیا بیار بعد عمل کن بنظرتون مشکلی نیست کیستم همینجوری مونده

اطلاعات تکمیلی

سن 21 جنسیت زن شغل آشپز وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

متخصص زنان و زایمان

با سلام اين كيست معمولا از بين نميرود و نياز به جراحي دارد

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید