سلام من الان بچم یکسالو نیمه که توی بارداری یه کیست در مویید تو تخمدان چپم داشتم تا الانم دکتر نرفتم همین جوریرکیستم مونده دکتر گفت بچهاتو بدنیا بیار بعد عمل کن بنظرتون مشکلی نیست کیستم همینجوری مونده
اطلاعات تکمیلی
متخصص زنان و زایمان
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید