سلام من دوماه پریود نشدم البته تنبلی دارم نامنظمم الان باردارم سنا دادم گفت 4هفته و6روز ساک خالی دید گفت ساک کوچیکه 8میله بنظرتون ممکنه پوچ باشه
اطلاعات تکمیلی
مشاور مامایی و زنان
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید