سلام.پیشانی نوزاد من خیلی برجسته است.به صورتی که وقتی نیمرخ هست کاملا مشخصه.اطرافیان میگن اگر پیشونی رو با هدبند میبستم پیشونی صاف میشد.الان نوزادم شش ماه داره.الان اگر این کارو کنم جواب میگیرم؟ یا اصلا چکار کنم؟خیلی برام مهم هست این مسئله.ممنون
پاسخ مشاور

مشاور دیابت بارداری و کودکان

با سلام، ضمن تشکر از طرح این پرسش، در پاسخ باید گفت هدف و وظیفه اصلی انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک، اطلاع رسانی و آموزش در زمینه پیشگیری و کنترل دیابت است. توصیه می شود در مورد این سئوال با متخصص اطفال مشورت کنید. برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان و آگاهی از تاریخ و زمان کلاس های انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و پنجشنبه از 9 الی 13 با شماره 82433-021 داخلی 1 تماس بگیرید. در ضمن شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام انجمن به آدرس https://telegram.me/gabric (@gabric) به صورت روزانه اطلاعات مربوط به اصول سبک زندگی سالم برای پیشگیری از دیابت و کنترل قند خون را دریافت نمایید. شما همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت انجمن به آدرس www.gabric.ir از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به کنترل دیابت و نیز فعالیت های انجمن، مطلع شوید. ما در گابریک تلاش می کنیم تا هیچکس به علت نا آگاهی و نا امیدی، دچار عوارض تلخ دیابت نشود.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

سلام.پیشانی نوزاد من خیلی برجسته است.به صورتی که وقتی نیمرخ هست کاملا مشخصه.اطرافیان میگن اگر پیشونی

پاسخ سلام تاثیری حتی زودتر هم نداشت.از نظر کمبود کلسیم و ویتامین د و کم خونی بررسی کنید.در صورت نیاز به مشاوره بیشتر با مطب تماس بگیرید.

خواب نیمروزی پسرم

پاسخ با سلام و عرض ادب دوست عزیز در طول روز هم اجازه دهید هرگاه خودش تمایل داشت بخوابد. اجازه دهید بازی کند تا به اندازه کافی خسته شود سپس می خوابد.