2753

عفونت مجاری ادرار

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 43 بازدید

سلام ۲۵سالمه یه بچه پنج ماهه دارم که شیر خودم میخوره جدیدا میرم توالت سوزش ادرار و خارش دارم وقتی ادرار میکنم حس میکنم تو مثانه چیزی جلوی ادرار گرفته قبلا هم اینطور شدم دکتر برام پماد تجویز کرد ایا میتونم از پماد استفاده کنم بخاطر شیردهی  ضرری برابچه م نداره؟؟؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۵ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور مامایی و زنان

سلام لازمه آزمایش کشت ادرار انجام بشه

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

مجاری ادرار در بارداری

پاسخ سلام دوست عزیز من شرح حال کاملی از شما ندارم علت تجویز روزانه ۶ عدد کپسول که دوز خیلی بالایی است چه بوده چه مشکلی شما داشته اید زیرا در دوران بارداری با احتیاط دارو تجویز می شود و سعی می کنیم کمتر ب...

مجاری صفراوی

پاسخ سلام. گاهی سنگ هایی در مجاری صفراوی باقی می مانند و در جراحی سنگ کیسه صفرا نمیتوان آنها را خارج کرد. ممکن است دلیل افزایش قطر مجاری نیز همین سنگ های درون آنها باشد. برای پیگیری و معاینه لازم است به پز...

پیشگیری از بیماری مجاری صفراوی

پاسخ درود متاسفانه خیلی از آنومالیهای این چنینی را با سونوگرافی معمولی یا حتی سه بعدی و چهار بعدی هم نمیشه تشخیص داد. و خیلی از اوقات راهی برای پیشگیری از ایجاد مجدد آن وجود ندارد.

درمان عفونت مجاری ادراری

پاسخ با سلام. با توجه به مصرف اخیر آنتی بیوتیک، فعلا دارو توصیه نمیشود. مصرف مایعات خودتون رو خیلی زیاد کنید. همچنین برای ارزیابی ریشه کنی عفونت ادراری ، مجددا آزمایش ادرار بدهید.