2723

آیا روال خوردن دارو را ادامه بدهم؟

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 52 بازدید

تاکنون ۸ ماه برای بارداری اقدام کردم اما نتیجه نگرفتم. آزمایشات لازم رو هم انجام دادم مشکلی نبود، فقط کمی تنبلی تخمدان داشتم، دو ماه پیش رفتم پیش دکترم، قرص آزیتروماسین۲۵۰ برای پنج روز اول پریودم و اوومید ۵۰ رو از شب پنج تا پنج شب دوتا تجویز کردند. قرص‌ها رو مصرف کردم و روز یازدهم برای معاینه تخمدان رفتم، دکترم گفتند، دوتا فولیکول‌ خیلی عالی دارم، امپول هاش سی جی تجویز کردن که همان شب بزنم و روز بعد برای بارداری اقدام کنم(اما این ماه باردار نشدم) دکترم گفتند که برای سه دوره دارو بهم می‌دهند و لازم نیست تا سه ماه دیگر به مطب بروم و از من پرسیدن که داروهای اوومید و آزیترومایسین رو دارید، گفتم از هر کدام هنوز یک بسته دارم. اما چون سرشون شلوغ بود و آخر شب بود، نگفتند که اگر باردار نشدم چه دارویی بخورم.

 دیروز طبق دوره‌های قبل سر وقت پریود شدم، توی دفترچه بیمه‌ام نسخه‌ای از دارو نبود.

من الان باید آن داروها رو بخورم و مجدد روز یازدهم برای معاینه تخمدان بروم یا خیر؟

( در طی مدتی که بین اقدام به بارداری و آغاز پریودم بود، مدام اطراف ناف و در قسمت دل احساس درد می‌کردم، فکر می‌کردم که شاید تخمک در حال بارور شدن هست، و جابه جایی و تغییر در رحم باعث این درد خفیف هست آیا احساس درد در رحم خطر جدی است یا نشان از کیست دارد؟)

ممنون از موقعیتی که برای پرسش سوال ایجاد کرده اید.

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۳سال جنسیت زن شغل خبرنگار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور مامایی و زنان

قرص آزیترومایسین را خیر، اما قرص کلومیفن را می توانید یک دوره دیگر مصرف کنید در زمان تخمک گذاری یا پیش از قاعدگی این دردها طبیعی است موفق باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

مانوروالسالوا در سونگرافی

پاسخ سلام ، تفسیر جواب سونوگرافی بصورت حضوری توسط متخصص اطفال انجام میشود ، تشخیص ریفلاکس معده نیازی به انجام سونوگرافی ندارد و با معاینه قابل تشخیص است.

آزمایش خون بارداری بدهم؟

پاسخ سلام بله عزیزم و درصورت منفی بودن به ماما یا پزشک مراجعه کنید تا دارو جهت پریود شدن تجویز شود

سلفری بدهم یا نه؟

پاسخ بهتر است با توجه به سابقه انومالی و سنتان سل فری انجام دهید .