2723

مشکل رفتاری دختر ۶ ساله

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 29 بازدید

باسلام امشب یکی از دوستانم مطلبی رو راجع به دختر ۶ سالش بیان کرد و راهنمایی خواست که ذهنمو درگیر کرده

 ایشون میگه دختر من حدود یکسال بعد از نقل مکان از منزل خودشون به منزل دیگر استیجاری به دلیل فروش خانه دچار اختلال رفتاری شده.  به این شکل که گاهی خیلی تند و نامفهوم صحبت میکنه . بخصوص اگه بخواد قضیه ای رو تعریف کنه . به طوریکه خیلی از جملات کامل نیستن و مستقیم میخواد بره سر جمله اخر ، و مطلب مهمتر اینکه خودش رو خیلی در دستشویی با اب گرم میشوره و میگه خوشم میاد و در خلوت گاهی شرمگاهشو به پتو یا بالش میماله و چون خیلی بد خوابه در همون حال خوابش میبره.

 گاهی ، و بعضی وقتها خیلی آروم دستاشو با دست مخالف قلقلک میده و میگه اینجوری خوابم میبره ، البته از دید من که خودمم دختر دارم دختر بسیار پرجنب و جوش و باهوشیه و تمرکز خوبیم داره و البته بسیار رقابتیه و دوست داره همه کارهارو خودش انجام بده. برعکس دختر من و اینکه من اصلا رفتار نامناسبی ازش ندیدم. البته دوستم در ادامه گفت از بازی با بچه ها خیلی لذت میبره بخصوص بازیهای تحرکی و به خاطر همین از بازی با پسر عمه هاش که تقریبا با خودش همسن هستند و بازیگوش بسیار لذت میبره .

 نکته دیگه اینکه گاهی میپرسه من وقتی بزرگ بشم باید با کی ازدواج کنم و خودش امیر محمد یکی از پسر عمه هاشو بیشتر ترجیح میده یا حتی گاهی میگه مامان زهرا ، خاله با علی دایی که همش با هم بازی میکنن فکر کنم عاشق هم دیگند و با هم ازدواج میکنن ، ولی در مجموع اصلا در جمع رفتارهای خارج عرف یا بی تربیتی نداره و حتی گاهی کارهای بی ادبانه بقیه رو بهشون بالغانه تذکر میده .

 خلاصه اینکه میخواستم اگه میشه این دوستمو راهنمایی کنین البته اینم بگم که خانواده مقیدی هستند ولی خب اطرافیانشون گاهی عملکرد غلطی دارند 

مثلا اینکه یبار عمش که ۱۲ سالشه ارایشش میکنه و ازش میخواد با امیرمحمد فیلم زن و شوهر رو بازی کنن که دست همو میگیرن و همو میبوسن و ... 

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۲ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha