2723

حرف زدن با خودم و برقراری ارتباط با موجودات خیالی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 290 بازدید

سلام وقتتون بخیر.عادت دارم با خودم حرف بزنم مثلا افرادی رو ذهنی میارم جلوی خودم باهاشون دعوا میکنم میخندم میحرفم البته دور از چشم دیگران یا گریه میکنم چیکار کنم عادتم رفع شه؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۶ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز
بسیاری از افراد عادت دارند باخودشان حرف بزنند این کار نه تنها نشانه بیماری نیست بلکه متخصصین معتقدند افراد خلاق و باهوش باخود صحبت میکنند.
گاهی حرف زدن باخود به دلیل  فشار عصبی گوشه گیری وتنهایی است  که برای محدود کردنش باید استرستان راکم کنید 
حرف زدن باخود دارای فوایدی استحافظه شما را تحریک می کند به تمرکز حواس تان کمک می کند به شما کمک می کند افکارتان را روشن و واضح کنید به مغزتان کمک می کند با بازدهی بیشتری کار کند در یادگیری به کودکان کمک می کندبه سازماندهی افکارتان کمک می کند به دستیابی اهداف تان کمک می کند به کاهش استرس و افزایش اعتماد بنفس هم کمک میکند

اگر صحبت کردن با خود باعث ناراحتی شما می شود ، با گوش دادن به گفت و گوی درونی خود که قبلا در داخل سر خود نگه داشتید، شروع کنید . کارشناسان چیزی را به نام تکنیک گیره کاغذی توصیه می کنند ؛ یک جیب را با گیره های کاغذ پر کنید و در طول روز ، زمانی که متوجه شدید که با خودتان صحبت می کنید ، یک گیره کاغذ را از یک جیبتان به جیب دیگر منتقل کنید این کار کمک می کند تا از صحبت با خود آگاه شوید .

 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

دفع زیاد و خلط موجود در مدفوع

پاسخ با سلام و عرض ادب شير يا غذاي هضم نشده و يا گاهي عفونت باعث وجود خلط در مدفوع مي شود. اگر تداوم دارد به پزشك مراجعه كنيد تا آزمايش چك شود.

سلام اب بسیار رقیقی از بدنم خارج شده که نمی دانم از کدام مجرای موجود در بدنم خارج شده قبلا سابقه ند

پاسخ سلام بر اساس خروج مایع نمی توان احتمال بارداری را رد یا تایید کرد احتمالا ترشح واژینال است

امکان زایمان طبیعی با سرکلاژ موجود است؟

پاسخ سلام سركلاژ معمولا درهفته ١٢ انجام ميشه،،، براي زايمان طبيعي هنگام شروع دردهاي زايماني ورسيدن بچه سركلاژ توسط جراح زنان باز ميشه ،،، باآرزوي موفقيت،، ازاينستاي من ديدن فرماييد

کاهش طول سرویکال با وجودانجام سرکلاژ

پاسخ احتمال زایمان زودرس بالاست . استراحت کنید ، تماس جنسی نداشته باشید و دستورات پزشکتان را اجرا کنید .