خیانت شوهرخواهرم به خواهرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 448 بازدید

سلام. شوهرش نه ساله با یه دختر دوسته که از خودش ۱۲_۱۳ سال کوچیکتره...خواهرم خبر نداره..فکر کنم صیغش کرده...حتی تازگیا اومده نزدیک خونه خودشون برای دختره خونه اجاره کرده... خواهرم خیلی از شوهر و زندگیش راضیه...۲ تا هم‌بچه داره نمیدونم بهش بگم یا نه... چون صد در صد کارش به جدایی میکشه... نگید از کجا مطمئنی چون با گوشای خودم شنیدم که داشت برای شوهرم تعریف میکرد و کلا مطمئنم به این قضیه و از چند نفر دیگه هم شنیدم...چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۱ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام
جان دلم فهمیدن این موضوع برات بسیار سخت و ناراحت کننده هست و این که دچار دوراهی موندی این موضوع رو به خواهرت بگی یا نه!

عزیزم روابط عاطفی زن و شوهر ممکنه پیچیدگی های فراوانی داشته باشه  که برای افراد خارج از رابطه قابل درک نباشه. مسلما زمانی که یکی از دو نفر به دیگری خیانت میکنه در رابطه آن ها مشکل جدی وجود داره.
اما شما با وارد شدن به مسائل خصوصی رابطه و به خصوص در جریان قرار دادن خواهرتون بدون در نظر گرفتن شرایط، ممکنه به شدت به این مشکلات دامن بزنی و اون رو پیچیده تر کنی. پس تا حد امکان در روابط شخصی خواهرت   دخالت و تجسس نکن و حل مشکلات رابطه را به خودش بسپار،به خصوص اینکه درنظر داشته باش ممکنه خواهرت خودش به موضوع خیانت پی برده باشه ، ولی بنا بر مصلحتی ترجیح داده باشه  موضوع رو آشکار نکنه . اصرار شما به آشکار شدن خیانت همسر خواهرتون ممکنه تمام معادله رابطه رو بهم بریزه و با از بین رفتن حریم هایی که در حال حاضر بین دو نفر وجود داره ، خانواده را در خطر فروپاشی قرار بده!
شما نیازه با همسر خواهرتون صحبت کنید و به ایشون بگیداز این جریان خبر دارید البته ایشون رو تهدید نکنید بلکه به ایشون پیشنهاد کنید به مشاور مراجعه کنه 
خونسردی و آرامشت روحفظ کن علی‌رغم دریای خروشان احساسات درونیت باید خونسرد بمانی و این گفتگوی حساس را با آرامش هدایت کن . خودت  رو برای شنیدن اطلاعات بیشتری که نمی‌دونی  یا حتی تمایلی به شنیدنش  نداری ،آماده کن .  برای پذیرش حقیقت، هر چقدر هم تلخ قوی باش.از موضوع بحث خارج نشو، از مطرح کردن موضوعات نامربوط خودداری کن و از این شاخه به آن شاخه نپر. شاید ایشون  بخواد با طفره بره حواست  رو از موضوع اصلی پرت کنه  و مانع رسیدنت  به هدفت بشه.محکم و قاطع از ایشون بخواه این مشکل رو حل کنه و اگر خودش نمی تونه به مشاور مراجعه کنه 
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha