2723

تردید برای ادامه رابطه

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 989 بازدید

سلام 

مدتیه با آقایی ۲۸ساله به قصد ازدواج در ارتباطم در یه سری از موارد شبیهه هم هستیم و تفاهم داریم اما در خصوص صحبت هایی که درباره مسائل جنسی کردیم یکم دچار سردرگمی هستم ایشون تمایل به رابطه آنال دارند و وقتی پرسیدم که چه چیز رابطه آنال جذابیت داره گفتن تنگ بودن معقد و درد کشیدن! من چندباری گفتم که اصلا و ابدا علاقه ای به رابطه آنال ندارم اما ایشون باز هم مطرح کردن ! و فانتزیای ایشون توشون خشونت و علاقه به رابطه جنسی خشن به نظر میاد . علاقه به ابزار های جنسی ام در فانتزیاشون بوده به طوری که عنوان کردن دوست دارن چیزی درون واژن من باشه مثلا و خودشون رابطه آنال رو انجام بدن یا برعکس.! این مورد برام خیلی عجیب بودش چون به نظرم اینطور نمیاد که گرایش به رابطه تری سام داشته باشن . با توجه به اینکه رابطه آنال و بعضی از فانتزیاشون با سلیقه و علایق جنسی من متفاوته به طوری که اصلا مورد پذیرش من نیست به  نظر شما برای من چه مشکلاتی احتمالا ایجاد میشه ؟!! لطفا کامل پاسخ بدید که من با آگاهی بتونم برای ادامه و قطع رابطه تصمیم بگیرم🌷💟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۱ جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام وقت بخیر
یکی از دلایلی که مرد را به سوی رابطه جنسی از پشت می‌ کشاند، عدم رضایت مرد در به ارگاسم رساندن همسرش است. مرد از این موضوع ناراحت است و بنابراین تمایل پیدا می کند که از پشت نزدیکی کند.در چنین شرایطی زن می‌ تواند با محبت به شوهرش کمک و او را راهنمایی کند تا او با لمس و بازی با اندام های حساس جنسی‌ ، سریع‌ تر آماده شده و به ارگاسم برسد.

مردها بیشتر دنبال رابطه مقعدی هستند به این دلیل که از راه چشم تحریک می شوند . یعنی کافیست باسن همسر برای آنها صحنه تحریک کننده باشد.ولی خانم ها این طور نیستند. آنها نوازش و لمس را بر تحریک به وسیله آلت یا باسن ، ترجیح می دهند.

اینکه برخی مردها به نوع خاصی از رابطه جنسی مانند رابطه مقعدی علاقه دارند جزء مسایل شخصی و اختصاصی است و شاید یک نوع انتخاب در لذت جویی جنسی است. پس می توان گفت هر فردی از یک نوع نوازش و یا رابطه جنسی لذت می برد.
آسیب های پزشکی رابطه مقعدی

جدای از نظر شرعی اصول بهداشتی رابطه مقعدی مهم است. از نظر پزشکی احتمال ابتلاء به بسیاری از عفونت ها و بیماری ها برای زن و مرد و به خصوص زن با رابطه جنسی از مقعد وجود دارد:

۱- احتمال خراش برداشتن و خون ریزی حلقه خروجی جداره مقعد به دلیل عدم قابلیت ارتجاعی و انعطاف پذیری مانند واژن وجود دارد.هم چنین احتمال خراش برداشتن و خون ریزی نوک آلت تناسلی مردان نیز به دلیل عدم وجود محیطی مناسب برای حرکت رفت و برگشتی وجود دارد.


۲- زخم های دیواره مقعد ناشی از رابطه جنسی شاهراه بزرگی برای ورود باکتریها و ویروسهای خطرناک به داخل جریان خون هستند.

۳- در صورت آلوده بودن هر یک از شرکای جنسی، ریسک انتقال ویروس ایدز و سایر بیماری های آمیزشی که از طریق خون انتقال می یابند، در تماس جنسی از راه مقعد بسیار بالا می باشد.

۴- تکرار رابطه مقعدی می تواند موجب ایجاد بی اختیاری مدفوعی شود، به این دلیل که این عمل موجب تضعیف ماهیچه های اسفنگتر شده و ماهیچه قدرت اولیه خود برای جمع شدن و جلوگیری از خروج مدفوع را از دست می دهد.

۵- لذت واقعی جنسی برای یک زن ، واژن و رابطه جنسی از طریق آن است . بنابراین رابطه مقعدی زمینه را برای دورشدن زن از لذت واقعی و رفتن به سمت بی میلی را فراهم می کند.


به طور طبیعی، مقعد محل تراکم عوامل بیماری زا است. بدین ترتیب تماس هر عضو از بدن با آن می تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد.
با توجه به مضرات جسمی و آزارهای روانی ای که برای شما دارد، عشق حکم می کند که ایشان صرف نظر نمایند.
 تا جایی که ممکن است در برابر خواست ایشان مقاومت کنید.
توجه فرمایید که منصرف کردن ایشان نباید در فضای مشاجره آمیز باشد.
مرحله به مرحله پیش بروید.. ابتدا با زمینه سازی در رابطه با بوجود آمدن عوارض و بیماری ها شروع کنید، بعد از درد و بیماری شکوه کنید، بعد بگویید که اگر عوارض آن بوجود آید  این مساله را همه خواهند فهمید، بعد از او بخواهید که شما را نزد دکتر ببرد ، و ... و در طی چند روز و یا اگر لازم است چند هفته از این شیوه ها استفاده نموده و او را منصرف نمایید و همزمان با ارائه جذابیت های جنسی زنانه خود و همچنین ارضا کردن او با شیوه های دیگر او را به سمت رابطه جنسی مناسب سوق دهید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha