سردی در رابطه جنسی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 706 بازدید

سلام.نزدیک به یک ماه هست که منو شوهرم رابطه جنسی نداریم،بهش که گفتم میگه منم یه وقتایی حالشو ندارم ،تا قبل عید ۹۹ حداقل هفته ای یه بارو رابطه داشتیم ولی دیگه همون بود تموم شد،من تو این مدت کلی تلاش کردم که این اتفاق بیفته ولی نشد .من ۲۶سالمه شوهرم ۴۰ ...

چه اتفاقی داره میفته ؟امکان داره بخاطر استرس باشه چون این مدت خیلی نگران خودمون بود که مریضی کرونا نگیریم

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۶ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام وقت بخیر

بی‌میلی جنسی به ۲ نوع بی‌میلی جنسی موقعیتی و بی‌میلی جنسی فراگیر تقسیم می‌شود. زمانی که فرد نسبت به همسرش در شرایط خاصی مثلا در محیط خانه بی‌میل است، ولی در مسافرت و خارج از خانه به برقراری رابطه زناشویی تمایل دارد میل جنسی از نوع موقعیتی است اما زمانی که در هر شرایط میلی به برقراری رابطه وجود نداشته باشد، از نوع فراگیر است.


وجود مشکلات روان‌شناختی مانند اضطراب، استرس و ترس ناشی از دجار شدن به کرونا، باعث کاهش میل جنسی می شود. به‌علاوه طرز تفکر و نگرش‌های فرد تاثیر بسزایی در عدم تمایل به داشتن رابطه زناشویی دارد. 

البته صرفا عشق و علاقه برای داشتن میل جنسی کافی نیست و زن و مرد باید نسبت‌ به یکدیگر جذابیت جنسی نیز داشته باشند، شرایط یکدیگر را درک كنند و مدام برای ایجاد رابطه زناشویی همدیگر را تحت‌فشار قرارندهند.
هدف از داشتن رابطه زناشویی کسب لذت است بنابراین باید در این ارتباط با یکدیگر به توافق برسند. ممکن است با وجود علاقه بین زوج‌، یکی از آنها برای دیگری میل جنسی نداشته باشد و همسرش نتواند با او ارتباط برقرار کند یا زوجی به دلیل فقدان مهارت‌های عاطفی و جنسی نتوانند به شکل مناسب نیازها و خواسته‌های یکدیگر را درک و ارضا كنند.
پس با یکدیگر در این زمینه شفاف گفتگو کنید تا علت و ریشه ی نداشتن تمایل را بهتر و روشنتر کشف کنید.
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha