2723

طلاق غیابی در خارج از کشور

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 66 بازدید 2 تبادل تجربه

سلام وقت شما بخیر باشه.من بخاطر مشکلاتی که داشتم و همچنین نبود حمایت و همچنین هزینه برای طلاقم و نبود مکانی برای زندگی با آرامش از دست شوهرم که دست روی من و دخترم بلند میکرد مجبور به ترک کشورم شدم.حالا ایشون یک ساله که از تهدیدهاش دست برنمیداره.ولی از کسی شنیدم که درخواست طلاق غیابی داده و گفته که همسرم منزل رو ترک کرده و 5 تا جلسه ی مشاوره رو هم رفته.و منتظر پیامک دادگاه هستش. آیاهمچین چیزی واقعیت داره؟پیامک دادگاه برای درخواست طلاق غیابی ایشون که مشاوره هارو هم رفته چقدر طول میکشه؟آیا بهشون خبرمیدن چه تاریخی حضور پیدا کنن یا واقعا بهشون پیامک داده میشه؟

اطلاعات تکمیلی

سن 32 جنسیت زن شغل کار در رستوران درخارج ازکشور وضعیت تاهل درحال جدایی
پاسخ مشاور

وکیل پایه یک دادگستری

با سلام
طبق رویه فعلی بیشتر جهت انجام طلاق توافقی، جلسات مشاوره برگزار می گردد و بعید است در طلاق یکطرفه دادگاه موضوع را به واحد مشاوره ارجاع دهد و معمولاً صرفا! با ارجاع به واحد داوری اکتفا می کنند ، با این حال این موضوع از طریق واحد ثبت رایانه محاکم خانواده قابل پیگیری و تعقیب است و بر فرض صدور حکم غیابی نیز قابل اعتراض و واخواهی بوده و می توان مجدداً پرونده را به جریان انداخت .
در آخر پیشنهاد می شود با توجه به خارج از کشور بودن ، بصورت تلفنی با وکیل ارتباط برقرار کرده و مشاوره تکمیلی لازم را گرفته و در صورت لزوم با تنظیم وکالتنامه در سفارت یا کنسولگری اقدام قانونی خود را طرح و پیگیری نمائید 
موفق باشید

تجربه شما

login captcha