اعتیاد همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 64 بازدید

همسرم مدتی بود که به مواد مخدر کمیکال اعتیاد داشت و سرکار نمی رفت الان مادرش همسرم رو در کمپ های اجباری بستری کرده برای ترک و حدود یک ماهی میشه که بستریه توی پرونده اش گفته بود که من بهش مواد دادم و معشوقش بودم و فوق العاده دروغگو هستش آخرین بار به من گفت که اگه ازش حمایت کنم اونم سرکار می ره و دیگه چیزی مصرف نمیکنه به نظرتون میشه بهش اعتماد کرد یا نه ؟ اینم بگم هیچ پشتوانه ای ندارم و بابام همش میگه یعنی من کی می رم تا راحت بشن و اصلا چشم دیدن منو نداره

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۱ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خانم عزیز
توضیح نداده اید که منظور همسرتان از این که شما از ایشان حمایت کنید، چیست، اگر منظور ایشان این بوده که به ایشان محبت کنید و همراه و یاور باشید، این نکته ی مهمی در بهبودی فرد از اعتیادش است البته نه به قیمت قربانی کردن خود.
اگر منظور ایشان دروغ گفتن شما برای بیرون آوردن ایشان از کمپ است، خیر. نه معنی چنین چیزی حمایت کردن است و نه این حرف قابل اعتماد است.
اگر منظور ایشان از حمایت شما،کمک مالی گرفتن از شماست ، خیر معنای این هم حمایت نیست و قابل اعتماد نمی باشد، بلکه به معنای قربانی شدن شما می باشد.
در کل بدانید که درمان اعتیاد نیازمند اشتیاق خود فرد برای درمان شدن و فرایندی نسبتاً سخت است و با بستری شدن و مخصوصاً با زور اتفاق نمی افتاد و بهتر است خیلی روی آن حسابی وا  نکنید.
این را فراموش نکنید که شما بسیار جوانید و بهتر است مهارتی  یاد بگیرید و سر یک کار سالم بروید و استقلال مالی داشته باشید که اگر روزی به این نتیجه رسیدید که ادامه ی زندگی مشترک فایده ای ندارد، به خاطر نیاز مالی خودتان را مجبور به ماندن نبینید. نیز اگر بچه ای ندارید، بهتر است تا درست نشدن وضعیت همسرتان و ثبات آن، بچه دار نشوید و اگر بچه دارید، بچه ی بعدی را به دنیا نیاورید، تا اوضاع سخت تر نشود.
مراقب خودتان باشید.
​​​​​

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha