2723

تربیت جنسی دختر 8 ساله

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 374 بازدید

سلام و عرض ادب

دوستی دارم که یه دختر هشت ساله داره و الان با توجه به وضعیت کرونا نمیتونه به مشاور مراجعه کنه و از من درخواست کرده مشکلشو مطرح کنم.

بعد از مراقبت های بسیار زیاد حالا دوستم متوجه شده شوهرخواهرش در مسافرت هایی که با هم خانوادگی میرفتن دختربچه دوستمُ یه جاهایی گیر میکشیده و بازی به جای خصوصیش دست میزده و حتی جای خصوصی خودش رو هم نشون بچه داده و... ولی میگه در همین حد مالش و... بوده اتفاق بدتری نیفتاده و اینکه چجوری متوجه شده اینه که دخترش با همون شوهرخواهر تصویری صحبت میکرده که یهو گفته وای مامان فلانی شکمشو ب من نشون میده بعد ک دوستم میگه کارش زشت بود و... دخترش دهنش باز میشه و قضیه رو میگه البته دوستم بارها و بارها بهش گفته ک کسی نباید جای خصوصیت رو ببینه اما اون بیشعور چون میدونسته بچه عاشق بازی هست که بقیه حوصلشو ندارن از این طریق گولش زده و بهش میگفته بیا با هم بازیهای زشت کنیم. دختر دوستم گفته مامان من خیلی گریه کردم و ترسیدم که تو منو دعوا کنی که بهت نمیگفتم ولی دوستم زمانی که متوجه شده اصلا دخترشو دعوا نکرده هیچ و بیشتر هم بهش محبت میکنه و باهاش بازی و... میکنه و البته یه چیزای جزئی تر هم از طرف عموی مجرد بچه صورت گرفته که کمتر بوده.

الان مسئله اینه که دوستم میگه شبا با چندتا قرص اعصاب میخوابم و دخترش هم همش میگه از اون آقا متنفر و مشخص که از یادش نمیره.

سوالم اینه؟ میگه دارم دیوونه میشم چیکار باید بکنم تا از یاد خودم و بچم بره؟

ممنون میشم زود جواب بدین. چون خیلی عذاب میکشن.

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۴ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و کودک

دوست عزيزم سلام
در بيشتر مواقع زماني تجاوز به كودك از طرف افراد آشنا و نزديكان اتفاق مي افتد و ما فكر ميكنيم خطري در راه نيست درحالي والدين هم نظارت ندارند . پيشنهاد ميكنم حالا كه امكان مشاوره حضوري وجود ندارد در اولين فرصت مشاوره تلفني برقرار كنند تا بتوانند ابتدا آگاهي خودشون را افزايش بدهند و هم اينكه ياد بگيرند تا چه اصولي را به فرزندشون آموزش دهند و در اولين فرصت بعداز پايان قرنطينه فرزندشون را جهت مشاوره به متخصص روانشناسي كودك ببرند.
اما فعلا بهتر است آرامش خود را حفظ كنند و به فرزندشون بيشتر از قبل با محبت رفتار كنند و سعي كنند هرزمان فرزندشون به آن مسئله اشاره كرد شنونده باشند و هيچ واكنشي نشان ندهند تا دخترش احساساتش را تخليه كند و به او نشان دهند كه هميشه كنارش هستند و از او مراقبت خواهند كرد. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha