سردمزاجی در زندگی مشترک

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 391 بازدید

سلام‌خسته نباشید

من‌ همسر گرمه و من سرد ولی این به معنا نیست که دوست ندارم رابطه داشته باشم

من محبت زبونی به همسر نمیتونم بکنم انگار خجالت میکشم و به حدی رسیده که همسرم همش بیان‌ میکنه و میگه منم مثل خودت میشم و باهام حرف نمیزنه البته حق داره و از لحاظ جنسی هم اصلا خودش دیگه پیش قدم نمیشه سرد شده ازم میگه تو باید طوری باشی که من تحریک بشم یعنی از لحاظ روحی

لباس و عطر اینا میگه مقدمه است اصل تو باید طوری باشی که من بهت فکر کنم ارضا بشم

چیکار کنم کمکم کنید؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و زوج درمانی

سلام وقت بخیر
نداشتن تمایلات جنسی و سرد مزاجی جنسی یکی از شایع ترین مشکلاتی است که بسیاری از خانم ها بدان دچارند و به علت های گوناگونی مانند مسایل هورمونی، بیماری های مختلف، نوع روش زندگی وتربیتی، عوامل مختلف روانی مانند استرس در زندگی روزمره به وجود می آیند.

درمان این عارضه در خانم ها امکان پذیر است و می توان با درمان عوامل زمینه ای، تغییر در برخی از روش های غلط و یا اصلاح شیوه های مختلف رفتاری و با مصرف برخی ازداروها  سرد مزاجی در زنان را درمان نمود. 
 

بسیاری از زنان هنگام برقراری سکس به اوج لذت جنسی نمی رسند و ارگاسم را تجربه نمی کنند ، به همین خاطر میل جنسی آنها کاهش می یابد و روند تحریک شدنشان کندترمی شود زیرا روابط زناشویی به لذت، احساس، اشتیاق و رهایی نیاز دارد. خانمی که تجربه ارگاسم ندارد ، دچار «آنورگاسمی» است.

پزشک متخصص به زوج یاد می دهد چقدر طول می کشد تا زنی که ارگاسم را تجربه نکرده است، به این اوج برسد و چه کارهایی برای رسیدن به این اوج باید انجام داد و از چه وسایلی استفاده کرد. 

گر رابطه جنسی شما و همسرتان جذابیت خود را از دست داده باشد و به کاری تکراری، روزمره و ملال آور تبدیل شده باشد شما ممکن است دچار بی میلی به برقراری رابطه جنسی شوید .

چیزهای دیگری که سبب کاهش میل جنسی خانم ها هنگام برقراری رابطه جنسی خواهد شد ، رفتار همسرتان هنگام رابطه زناشویی ، مدت زمان رابطه زناشویی ، تحریک کننده بودن و عملکرد همسرتان هنگام برقراری رابطه می باشد .

برای برطرف شدن این مشکلات باید درباره شیوه هایی که واقعا باعث تحریک شما ولذت جنسی تان می شود، با همسرتان حرف بزنید و هنگام صحبت درباره نیازهای جنسی تان موقع شناس باشید و خجالت نکشید .

توصیه میشود تا همسرتان بیشتر از این از ادامه زندگی با شما خسته و درمانده نشده حتما با مشاور خانواده و سکس تراپ مشورت و راههای درمانی را به پیش ببرید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha