yasaman9999999

عضویت : 1401/08/23
زن
درج نشده است
دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵 
269 موضوع
پست
بعد ۱۰ سال پیداش کردم
1402/05/16 18:16:31 34 پست
34
حس میکنم افسرده شدم
1402/05/13 21:13:32 1 پست
1
گروه تلگرامی
1402/05/13 00:42:31 4 پست
4
حس ششمی
1402/05/12 16:23:49 25 پست
25
حامد بهداد
1402/05/11 15:30:55 21 پست
21
این حرفای امین فردین
1402/05/11 13:51:40 38 پست
38
دو تا زن تو یه خونه اخه
1402/05/02 18:24:50 71 پست
71
جاپشمی بیا
1402/05/02 15:44:49 0 پست
0