yasaman9999999

عضویت : 1401/08/23
زن
درج نشده است
دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵 
269 موضوع
پست
حالم از همه بهم میخوره
1402/04/25 17:11:35 1 پست
1
11
کراش جدیدم
1402/04/23 20:08:25 4 پست
4
کنکورم تموم شد😎
1402/04/21 14:25:57 0 پست
0
کنکورم تموم شد😎
1402/04/21 14:25:19 2 پست
2
فیلم کلاسیک عاشقانه
1402/04/21 14:15:30 9 پست
9
نی نی یاررررررر
1402/03/19 23:44:59 0 پست
0
منو تعلیق کنین لطفا
1402/03/19 23:40:05 12 پست
12
حس ششمی
1402/03/19 22:49:49 153 پست
153
🗿فقط۲۵ روز تا....
1402/03/19 17:25:35 19 پست
19