2789

من ازدواج اولم یه زن هرزه که بعدطلاقش راه یه جایی نبود ک مادرش ازخونه بیرونش میکرد وخودش پرستار یه پیرزن بود طلسم گرفت برام وباعث جدایی منو همسرم شد شبا همسرم میاوردش خونه گوشی منو میگدفت دربالارو رومن قفل میکرد خونمون ویلایی بودبعد زنه رو میاورد میبرد طبقه پایین جلوچشم من به هرکی که میگفتم باور نمیکرد میگفتن اشتباه میکنی اینکاره نیست نماز خونه گفتم چه نماز خونی زن میاره میگفتن تو خودت دوس داری جداشی الکی این عیبارو میذاری روش هیچکس باورنمیکرد متاسفانه من طلسمو دیر تونستم باطل کنم چون من جداشدم واونا هم بعدباطل شدن طلسم زندگیشون پاشیدالبته بعدهمه فهمیدن که شوهرسابقم چیکارس  کاشف به عمل اومد که زنه هنوز طلاقش کامل نتونسته بگیره چون شوهره نبوده این تو مراحل طلاق غیابی بوده واین بدون هیچ صیغه ومحرمیتی پیشش بوده اما مامور هیچ کاری بهشون نداشت نمیدونم چرا واقعا امابعد اینکه حال من خوب شد وطلسم باطل شد ورفتارای عجیب من رفع شدزندگی اوناهم پاشید دختره ولش کرد رفت خونه رو به نام دختره زده بود مرتیکه احمق خونه رو فروخت رفت تنها چیزی ک باعث میشه دلم بسوزه این بلا سرزندگیم اومد دخترمه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مادر همسرم برام گرفته و خودش گفته که کاری می کنم بلاخره از هم متنفر شید و جدا بشید کسی تحربه ای داره ...

مهریه نداری؟؟؟ بگو زن حسابی من  بمیرمم مهریه ام گردن پسرته  و خونوادم میتونن بگیرن پس بزار پسرت توی ارامش زندگی کنه

راهکار های زیادی هست از جمله:

۱- خورنده

۲- دمنده 

3 خواننده

و راهکارهای دیگه

بخاطر اینکه شاید کسی سو استفاده كنه و موجب ازار مردم بشن نميتونم جزئيات كامل بگم 

اگه تماس بگیری میتونم چندتا راهکار بهت بگم ولی باید قول بدی که این راهکارها دست نااهل نیوفته 

بین فکر نکنم کسی مثل من این چیزادو خرافات میدونست به پیشنهاد یکی از دوستانم که همسایمون بود و اوضاع زندگیم رو دید بهم پیشنهاد میداد هی ولی زیر بار نمیرفتم رزق و روزی شوهرم که با پول بازی میکرد بسته شد اخلاق شوهرم سرد شد عصبی میشد و کلی بدبختی دیگه اخر سر گفتم بزار امتحان کنم زنگ زدم اهواز بود واسم کتاب باز کرد رایگان بعد طلسم نوشت هزینش رو البته گرفت پست کرد و معجزه رو واقعا دیدم فکر کردم شاید شانسی اوضاع درست شد خواهرم برادرم دوستایه باشگاهم تماس گرفتن و جواب گرفتن اسمش صید رسوله موکل قوی داره و واقعا زندگیم رو مدیونشم ۰۹۳۳۲۰۵۷۷۸۵     doa.telesm_sobi1 اینم پیجش برین فقط نظرات رو بخونید و بهترین طلسم و دعا نویس یهودی و صبی  اهوازی هستند و خییییلی وارد گول این کلاهبردارهارو نخورید

دوستان خواستم یه مطلبی راجع به سحرو جادو ، طلسم و دعا به اشتراک بگذارم دیدم خیلی ها میگن رفتیم سرکتاب گرفتیم یا قهوه گرفتیم گفتن بختت بسته هست یا طلسم داری ، و بعد خیلی ذهنشون درگیر شده و دنبال ملا و دعا نویس میگردن برای باطل کردن . دوستان توجه کنید فقط کسانی که قرآن گردانی میکنن ، تشخیص میدن که طرف طلسم شده یا دعا داره یا سحرو جادو شده.

روش کارشون هم اینطور هست که قرآن رو باز میکنن اسم طرف رو میزارن لای قران ، بعد شروع میکنن به سوره خواندن.(با سوره مشخصی کار انجام میدن که متاسفانه نمیدونم ولی سوره طولانی هست شاید 1 ساعت زمان ببره، کلا سوره از حفظ میخونن)

بعد اگه طرف دعا یا طلسم داشته باشه اسم میچرخه ( یعنی زاویش عوض میشه) و قران گردان هم حالش بعد میشه . اونهایی که طلسم یا دعاشون خیلی سنگین هست مثلا یه صفحه از سوره یا چند ایه از قران میخونن قران گردان همون اول حالش بد میشه

بعد به مدت سه هفته به فاصله سه روز سه روز با انواع دعای سوزاندنی، طلسم یا دعای فرد رو از بین میبردن و بی اثر میکردن ، البته اگه کسی هزینه میداد طلسمش هم پیدا میکردن و نشون میدادن  (سه تا قرآن گردان حرفه ای میشناختم که همه ی استان ها میرفتن ، طلسم هم پیدا میکردن اما متاسفانه فوت کردن )

یه خانمی هم میشناختم که مثلا اسم طرف رو با مشخصاتش مینوشت داخل دفتر ، تاریخ هم یادداشت میکرد تا سه هفته به فاصله سه روز سه روز انواع دعاهای سوزاندنی همراه با زاغ ، اسپند و کندر و غیره ، طلسم یا دعا رو باطل میکرد و هزینش هم کم بود که متاسفانه شوهرش مخالف این کار بود و محدودیت داشت کلا روش کارش مثل قران گردان ها بود فقط قران گردانی انجام نمیداد

دوستان توجه کنید چیزی که من از قران گردانهای حرفه ای شنیدم سنگین ترین طلسم ها فقط با دعاهای سوزاندنی به مدت زیاد رفع میشه(بدون پیدا کردن طلسم) . کلا داخل شهر خودتون هر جا دیدین به این روش باطل میکنن بدونید که درسته 

من خودم قبلا به بخت بستن و طلسم و اینا اعتقاد نداشتم تا اینکه یه خانمی دیدم کارمند بود  24 ساله ، خواستگار هم داشت درست نمیشد مثلا یکی از خواستگاراش بعد از مدتی گفت مادرم ناراضیه و الی آخر . بالاخره با هیچ خواستگاری به نتیجه نمیرسید

تا این که متوجه شد قبلا یه دعانویسی که شهرشون رفته بود برده بودن خونشون و یه دعایی ازش گرفته بودن و هزینش کامل نداده بودن . و این هم بخت این دختره رو بسته بود ( یعنی از هم محلی های این دعانویس شنیده بود که از این کارها هم انجام میده )

بالاخره رفت پیش قران گردان  فهمید دعا داره ، بعد رفت پیش خانمه باطل کرد و 3 ماه بعد عقد کرد الان 2 تا بچه داره ولی بالای 30 ازدواج کرد بعد به دوستاش هم گفت که هر که پیش این دعانویس رفته بره باطل کنه که مجرد نمونه

خلاصه پیش هر ملایی نرین که عواقب داره ، بعد سنگینی بخت کلا جدا هست از بسته بودن بخت . مثلا خیلی ها میشناسم که مثلا نامزد داشتن قبلا بختشون بستن یا اقوامشون این کارا میردن ، رفتن پیش قران گردان و الان ازدواج کردن . و خیلی ها هم میشناسم که قران گردانی انجام دادن و دعا نداشتن ولی همچنان مجردن . به نظرم برای سنگینی بخت باید ختم برداشت یا انواع نمازها و از نظرات بقیه استفاده کرد

یه مطلب دیگه هم یادم اومد یه خانمی پول یه ملایی رو کامل پرداخت نکرده ، بعد ملا دعا میزنه این خانم دیوونه میشه میخواسته از خونه فرار کنه که سریع زنگ میزنن به اون خانمه و باطل کننده انجام میده (حالا حساب کنین اگه باطل نکرده بودن میباست بره بستری بشه شوک بدن دارو مصرف کنه)

یه ملا دیگه هم دعا زده بود که زن و شوهر همش با هم دعوا داشتن میخواستن جدا شن که رفتن باطل کردن و خوب شدن دوباره

بالاخره پیش هر دعانویسی نرین بدتر زندگیتون خراب میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز