2777
2789
عنوان

برف میاد🥺

| مشاهده متن کامل بحث + 941 بازدید | 69 پست
خوچ به حالتون😯 منم دلم بررررف میخواد☃️❄🌬🌨

من که باورم نمیشه اومد بالاخره

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

اقلید که روستا نیست.فقط بگو شمال فارسید یا نه.

آها نه اقلید نیستیم..

بوانات هستیم شما کجایید


بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بدبخت خواب بودم ... ساعت ۲و نیم بیدار شدم دیگه درست نخوابیدم اما می ارزید به دیدن برف

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

والا 10 ساله نیومد ففقط س سال اومد اونم سه. دیقه

شما بیایید اینجا استفاده کنید😅

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

آها نه اقلید نیستیم.. بوانات هستیم شما کجایید

من اونجا زندگی نمیکنم زادگاهم اونطرفه.عجیبه اونجا الان برف اومده.بوانات معمولا زودتر برف میاد خیلی سرده.اقلید خالم‌هست

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

من اونجا زندگی نمیکنم زادگاهم اونطرفه.عجیبه اونجا الان برف اومده.بوانات معمولا زودتر برف میاد خیلی س ...

🥰اها ...

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

من یادمه چند سال پیش راهنمایی بودیم یک هفته تعطیل شدیم و آخرین برفمون بود🥺😂کلی بازی کردیم..

دیشب داشتم میرفتم مسجد داشت آروم آروم میومد بهش دل خوش نکردم خداروشکر که بارید ...

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

چرا قطع شد؟ حس میکنم واسه تاپیک من بود🤔😂

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم نمره

sepidkoh | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز