توروخدا بهم بگین چه جوری به دستش بیارم چندساله عاشقشم چیکار کنم؟ دعام کنید اگه صلاحه بهش برسم و عشقم تو قلبش به وجود بیاد… چندساله شده تموم زندگیم… شما دوستای خوبمین تنها کساییکه میتونم باهاتون درد و دل کنم خواهرجونا خیلی بیقرارشم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
والا من یه نفرو دوس داشتم خیلی هم دوسش داشتم اما وقتی بهم گفت و اخلاقشو دیدم دلمو زیر پام گذاشتم چون بهم نمیخوردیم بهش گفتم ن هم اون حالش بد شد غصه خورد هم خودم ولی به قول قدیما یه پایان سخت بهتر یه سختی بی پاسان انشاللله شما بهم بخورید