2789
عنوان

عاشق شدم

| مشاهده متن کامل بحث + 445 بازدید | 44 پست
تو یکی از تاپیکا یه خانومی گفته بود دعای مهر و محبت با فلفل سیاه خونده. دقیق یادم نیست انگار ۴۱ دانه ...

اها از اینجور دعا یعنی طلسم و ایناست؟ من خیلی درمانده شدم چندسالم گذشته ولی حسم واقعیه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

والا من یه نفرو دوس داشتم خیلی هم دوسش داشتم اما وقتی بهم گفت و اخلاقشو دیدم دلمو زیر پام گذاشتم چون بهم نمیخوردیم بهش گفتم ن هم اون حالش بد شد غصه خورد هم خودم ولی به قول قدیما یه پایان سخت بهتر یه سختی بی پاسان انشاللله شما بهم بخورید

دعا کردن بلد نیستم بگو چیکار کنم همون کار رو انجام بدم

از خدا بخواه برام جورش کنه… میگن وقتی یکی دیگه برات دعا میکنه  زودتر مستجاب میشه از خدا بخواه برام… امیدوارم خدا دلتو شادکنه من قلبم آشوبه

از خدا بخواه برام جورش کنه… میگن وقتی یکی دیگه برات دعا میکنه  زودتر مستجاب میشه از خدا بخواه ب ...

الهی همه بنده های عاشقان دلخسته خود را به معشوقشانشان که همانند خود دوست میدارن برسان🙏

ترکمن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792