2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من پیاز و میزارم عسلی شع بعد برمیدارمشون مرغ و تو روغنش حسابی سرخ میکنم بعد همه موادو مخلوط میکنم و یکم زعفرون و ادویه میزنم و حدود یه استکان کوچیک ابجوش میزنم .گاهی چنتا الو خورشتیم میندازم توش

دو تا پیازو خلال میکنم یکم روغن و کره میریزم مرغا رو روش میچینم زعفرون زیادم میریزم با نمک وفلفل درش ...

اخرش رب و اینا هم میزنی یا نه؟ کلا بدون آب میاری سر سفره؟؛

امضا ندارم اثر انگشت زدم

پیازات باید زیاد باشه رنده میکنی و مرغ رو هم داخلش میزاری و تفت میدی و اخر سر هم زعفران میریزی 

ای پرنده ی مهاجر سفرت سلامت اما به کجا میری عزیزم قفس تموم دنیا ...روی شاخه های دوری چه خوشی داره صبوری 😔وقتی خورشیدی نباشه تا همیشه سوت و کوری🥀🥀🥀واسه ما فرقی نداره هرجا باشیم شب نشینیم ....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز