بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من پیاز و میزارم عسلی شع بعد برمیدارمشون مرغ و تو روغنش حسابی سرخ میکنم بعد همه موادو مخلوط میکنم و یکم زعفرون و ادویه میزنم و حدود یه استکان کوچیک ابجوش میزنم .گاهی چنتا الو خورشتیم میندازم توش
پیازات باید زیاد باشه رنده میکنی و مرغ رو هم داخلش میزاری و تفت میدی و اخر سر هم زعفران میریزی
ای پرنده ی مهاجر سفرت سلامت اما به کجا میری عزیزم قفس تموم دنیا ...روی شاخه های دوری چه خوشی داره صبوری 😔وقتی خورشیدی نباشه تا همیشه سوت و کوری🥀🥀🥀واسه ما فرقی نداره هرجا باشیم شب نشینیم ....