باسلام دوستان
من بهمن میرم دانشگاه حسابداری میخوام بخونم ۲۱ سالمه رشتم انسانیه آرزومه کنکور تجربی بدم پیرا پزشکی دربیام میخوام درکنار درسم
کتابهای تجربی بخونم گاج برم آزمون بدم
(امسال دهم) (سال بعد یازدهم) سال بعدشم (دوازدهم) بخونم کنکور میدم نظرتون چیه؟؟؟پیش خودم فکرمیکنم یه دهمی هستم که کلاس میره برا هدفش تلاش میکنه آزمون هاشوخوب میده نظرتون چیه؟؟خودم برا هدفم ثابت قدمم دیگه هیچوقتم ناامید نمیشم برا هردو هدفمم سنگ تموم میزارم نمیزارم هیچکدومش لطمه ب دیگری بزنه