2777
2789

من  چند روز پیش گرفتم ۱۶۰۰ بود طلا فروشی راه نبود .من که تعویض کردم 

🕊️ویترین دل من⬅️ساراهستم،ی خانوم گوگولی وادایی👠مهربوون و رکم،اگ بی دلیل کسی،سر به سرم بزاره قوقولی🐓میشم🫥ازجنس ققنوسم،بارها ازخاکسترم متولدشده ام 🔥خدایاهرکجا اسمتو نوشتم امید جوا🍀ه زد💫شاکرخدام بخاطروجودهمسر و خواهرم 🫂معتقد ب مذهب انسانیت(یک ساعت عدالت بهتر از یکسال عبادت فیک)✅ ازمجردی نترس⚠️ از انتخاب غلط بترس ازدواج پیدا کردن ی همسفر خوبه ن فقط ی هم خونه 🏠کپی پروفایل 🚫صدای تشویق و توهین ،هردو برایم نویز هست 📢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دقیقا  روز زن  سالنرد ازدواج  سالگرد عقد  عروسی داریم  طلا هم گرون شد ...

من به شوهرم گفتم تولدم طلا نخر برام 😂😂هی میگفت چی بخرم چی بخرم گفتم هرچی میخری بخر فقط طلا نخر😂😂

....
هر چی سر این مردم بیاد حقشونه  از ماست ک برماست  تعلیق نشم این سومین باره😖

امضاتوکامل تصورکردم.....دمت گرررررررم👊حس قشنگی داره

من آلفاهستم👊                                                  می‌گویند تنهایی پوست آدم راکلفت میکند                           میگویندعشق آدم رادل نازک میکندمیگوینددردآدم راپیرمیکند    ومن امروزکرگدن دل نازکی هستم که پیرشدم                     زندگی دررویابهتراززندگی درواقعیته....درواقعیت هیچ کس شبیه حرفهاش نیست                                                       ۹۹درصدمهربوووونم اااااماامان ازاون۱درصد                           دخترپااااااپیزم🍁🍂یه آبان ماهیه مغروراااامامهربون            رفتارم باهات به خودت بستگی داره اگه باهام مهربون باشی باهات مهربونم اگه باهام بجنگی باهات میجنگم👊                بیست سالم که بود دوست داشتم بایکی روجدول کنارخیابون راه برم.....اماکسی نبود.....الان سی سالمه دیگه نمیخواااام.....میدونی هرچیزی به وقتش قشنگه
رو یه سری تابلو ها زده بود ۱۸۰۰ رو یه سریای دیگه ۱۶۸۰ گفتن هنوز بروز نشده

یعنی ارزون شده؟

《یاالله》مرادرقلب کسی سنگین قرارمده وبعدازمرگم کسی رابرایم قراربده که دردعاهایش اسمم راازیادنبرد.🤲🏼                خداوندارزق ماراازجایی مقررکن که لقمه هایمان مجبورمان نکنندچشم برروی حق ببندیم.

یک مثقال طلا چن گرم میشه دوستان؟

《یاالله》مرادرقلب کسی سنگین قرارمده وبعدازمرگم کسی رابرایم قراربده که دردعاهایش اسمم راازیادنبرد.🤲🏼                خداوندارزق ماراازجایی مقررکن که لقمه هایمان مجبورمان نکنندچشم برروی حق ببندیم.

هر وقت گفتن طلا گرون میشه بخرین شما برعکسشو انجام بدید چون مطمعن باشین میخواد ارزون بشه دقیقا قضیه بورس ک ملت ریختن  خریدن یهو افت کرد 

یادتون باشه هر چی تشویقتون کردن شما برعکسشو بخونین 

پادشاه قلبم👑 اونیه ک تنها ملکه ی قلبش منم❤
یعنی بازم میاد پایین ؟ من میخام بفروشم بنظرت کی بفروشم ؟؟

چی داری واسه فروش میشه عکس بدی

《یاالله》مرادرقلب کسی سنگین قرارمده وبعدازمرگم کسی رابرایم قراربده که دردعاهایش اسمم راازیادنبرد.🤲🏼                خداوندارزق ماراازجایی مقررکن که لقمه هایمان مجبورمان نکنندچشم برروی حق ببندیم.
ایشون طلای خام رو نگفتن همه میگی یک و پونصد ایناس طلا با اجرت رو گفتن 

عزیزم دقت کن میگه روی تابلو دیدم 

تابلو با اجرت نمیزنه که😐

بعدشم همه اجرتا یه اندازه نیست که

هُوَ رَبُّ المُستَحيل و أنت تبكى عَلَى المُمكن او خداوند⁩ناممکن‌ هاست ؛در حالی که تو بر ممکن گریه می‌کنی!!
😐😐 چرا تاپیک الکی میزنی؟همچین چیزی ک میگی امکان نداره

کاش عکس گرفته بودماااا 

۸۰تومن داشتم رفتم ک برا سرمایه طلا بخرم دست‌خالی برگشتم


دختـرے در مـن ساز امیـدوارے مینوازد...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792