2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یبار رفتم مشهد

یبار رفتم حرم بقیشو گشتم 

از اونایی که تاپیک میزنن و نظر مخالف خودشونو قبول ندارن انقدر بدم میاد😒یا اونا که نظر مخالفتو بشنون جنگ راه میندازن تو کامنتا

اطراف حرم هم میرم آخه زیاد نمیریم بیشتر دوست دارم حرم برم بازار اینا همه جا هست

خدایا وطنم، ایرانم را در آرامش و امنیت قرار بده. کاری کن مردم میهنم با هم متحد باشند و در کنار هم در صلح و صفا باشند.و هر کسی به فکر نقشه های شوم برای کشورم هست رو نابود کن. دوست داری لایک کن. دوست داشتی ریپلای کن. کلا هر کاری دوست داشتی انجام بده😊. اینجا جای تبادل نظره. دعا کن نی نی یار دلش به رحم بیاد کاربریم برای مهر ۹۷ رو بهم برگردونه.😊

اووف جمعه رفتیم مشهد تو  سرویس بهداشتیه حرم کاپشن شوهرمو دزدیدن...اه لعنتیااا کاپشن تازه و قشنگش حیف شد کم کم الان باید نزدیک۲ تومن عین همونو بخره🥲

کاربری سوممه😐🔪 خدابعضی از نی نی سایتیارو افرید تا بقیه رو بترکونن..خداقوت پیغمبرای سایت😑💪راستی تیکر عروسیمه 🚶🚶انقد ک من منتظر عروسیم بودمو هی کنسل شد اگ همونو حامله میشدم تااالان چهارپنج تا زاییده بودم😑🤦❤️دعا کنید پولمون جور بشه برای خونه 😢💔  خونه رو بالاخره باهر سختی بود گرفتیم🤩 دعا کنید شریک مون پول بده خیر ندیده😩 من ب دعای نی نی سایت یا ایمان دارمʚ😍ɞ بالاخره۳۰مهر۱۴۰۰ عروسی مونو گرفتیم و با تموم خوشی ها و ناخوشی ها گذشت💜 مرسی از همه اونایی که این مدت پیگیرم بودن💜💜 🙂❤️❤️ محمدرضا و نورای عزیزم بچه های قشنگم امروز فهمیدم مامانی پلی کیستیک داره باید دارو بخوره من به عشق اومدنتون تو دلم میرم دنبال دوا درمون....ولی خواهشا از خداجون بخواین زودی بیارتون تو دلم😍😍😍 مامان و بابا منتظرتونه 🙈😉🥰❤️❤️ کاشکی این ماه میشد منم تاپیک بزنم که باردار شدم💔 با دعای نی نی سایتیا عروسیمو گرفتم خونه رو اجاره کردیم تازه شریکمون بالاخره بعد ۳ سال پولمونو داد.❤️خدایا من عیدی عیدفطرمو ازت یه نی نی سالم میخوام🥺😅❤️ مطمئنم منو دست خالی از مهمونیت برنمیگردونی!!!به حق این روزای ماه رمضون دامن همه منتظرا رو سبزکن🌷🌷خداجون عیدفطر بعد اینک از نماز برگشتم بی بی چکمو ک دیدم هاله داده خوشحال شدم فک کردم عیدیمو دادی منتظر موندم دوباره روز بعد بی بی زدم خط افتاد گفتم حتما مامان شدمو و عیدیمو ازت گرفتم اما درکمال ناباوری دیدم پریود شدم همون لحظه😔💔 ..خدایا آرامش میخوام..ازت میخوام گناهمو ببخشی🥲💚

پنج بار رفتم برا نماز میرم حرم بعد زیارت میکنم بقیه روز هم میرم خرید و میچرخم 

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

ما یک روز درمیان برنامه ریزی میکنیم روز اول خرم دوم بازار ( برای خرید نه فقط نگاهی انداختن حس حال بازارهای مشهد رو خیلی دوستدارم) دوباره روز بعد حرم فرداش چالیدره حرم شاندیز حرم موج های آبی جوری نمی‌کنیم که خسته بشیم همش خرم باشیم تنوع هم ایجاد میکنیم 

هنوزم باورم نمیشه که یک قلب ❤️ درونم تاپ تاپ می‌کنه من به فدای هر ضربان قلبت روز پنجشنبه دهم آذر ماه سال ۱۴۰۱ ساعت نه صبح بی بی چک من مثبت شد برای اولین بار؛ خدای من این قلب کوچولو تموم دنیای منه خودت مراقبش باش دوستتدارم ❤️
چرا ؟

چون مثلا مگه شمالی خودشون چقدر دریا میرن ولی ماها ک مسافریم دوست داریم بریم وقتی یه جا باشی عادی میشه دیگه منم از موقع کرونا شد نرفتم باز یه بار دوماه پیش رفتم الآنم انفالوزاس باز

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز