2777
2789
عنوان

تشکیل قلب

138 بازدید | 16 پست

سلام عزیزان .من تاریخ آخرین پریودیم ۱۴ مهر بود که با احتساب تاریخ میشه هفته ۸ بارداری 

امروز رفتم سنو برام زده ۵ هفته و ۶ روز و گفت که قلب هم هنوز تشکیل نشده 😓

آیا این طبیعیه یا نه 

و اینکه دکتر گفت یه لکه خون داری تو رحمت احتمال سقط جنین هست شیاف داد بهم این چیز خطرناکیه ؟کسی تجربه ای داره در این باره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم شاید از اول هم لقاح دیرتر بوده مثل یکی از خانوما اینجا میگفت صدای قلب رو آخر هفته دهم شنیدن.

شما دارویی که دکتر داده استفاده کن ان شاءالله دوهفته دیگه بیای خبر خوش بدی🌺

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
عزیزم شاید از اول هم لقاح دیرتر بوده مثل یکی از خانوما اینجا میگفت صدای قلب رو آخر هفته دهم شنیدن. ...

انشالله در کل من پریودی هام ۱۳ یا ۱۴ روز عقب میوفته این میتونه دلیل باشه 

انشالله در کل من پریودی هام ۱۳ یا ۱۴ روز عقب میوفته این میتونه دلیل باشه 

بله

فکر کنم اون تاریخی که برای حالت عادی دکتر درنظر میگیره برای پریود ۲۸روزه هست. اما دوره‌های شما اینطور که میگی ۴۲روزه است.

پس احتمال اینکه تخمکگذاری و لقاح دیرتر بوده باشه خیلی زیاده گلم

نگران نباش بسپار به خدا

منم برات آیة الکرسی میخونم 

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
مرسی عزیزم ممنون که  دلداریم میدی

قربونت عزیزم چیزی که اینجا شنیدم رو گفتم. اصلا ناامید نباش گلم😘

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
نگران نباش، شاید لقاحت دیر تشکیل سده ، من خودم نه هفته و دو روز رفتم برای قلب، هفت هفته رفتم هیچ خبر ...

اههههه میگی اینجوریه  تو سنومم زده ۵ هفته و ۶ روز 

دکتر سنو هم گفت هنوز زوده دو هفته  دیگه بیا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   مینال  |  48 دقیقه پیش
توسط   solmy  |  41 دقیقه پیش