2777
2789
عنوان

کم پشتی مو

3453 بازدید | 26 پست

سلام لطفا یه راهکار قوی و مطمئن برای رشد موهای جلو سر بگید 

چون موهای جلو سرم خیلی کم شده ولی پشت سرم خیلییی مو دارم پرپشت ولی موهای جلو سرم خیلی حجمش کم شده 

یکم استرس و اضطراب دارم موهامو میبینم استرسم بیشتر میشه 

البته واقعا استرسم الکیه خودمم میدونم ولی دارم 

بعد چیکار کنم تا رشد موهام بیشتر شه 

یه مشکلی هم که هست پوست سرم به شدت چربه و مدام سرم و شقیقه هام عرق میکنه و موهام خیس میشه بهم میچسبه 

چیکار کنم چربی سرم رو کنترل کنم یا کاهش بدم 

به نظرتون مزوتراپی واقعا نتیجه داره ؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اول که سریع برو دکتر تا کمتر نشده

دوم آزمایش کامل بده ببین چی توی بدنت کمه  یا زیاده شایدم مشگل هورمونی باشه

قرص مولتی و ...که برای مو باشه بخور

چای و قهوه نخور

یک دلیلش چربیه کف سرتونه و عرق که باعص ریزش مو میشه اینو درمان کنید

چون موهاتون چربه به هیچ عنوان روغن تراپی نکن موهاتو بدتر میریزه

دکتر برو آزمایش بده ببین علتش چیه بعد درمانو شروع کن

بخدا چند سال پیش همه چکاب ها رو میکردم .کلی قرص و دارو میدادن بهم مصرف میکردم .. تا دلت بخواد زینک خوردم اهن خوردم محلول زدم به سرم ..کلی ماسک های گیاهی زدم دیگه نمیدونم چیکار کنم 

اول که سریع برو دکتر تا کمتر نشده دوم آزمایش کامل بده ببین چی توی بدنت کمه  یا زیاده شایدم مشگ ...

منم اینجوری بعد حمام به ساقه مو روغن نارگیل میزنم.ینی کارم غلطع🤔

فازدپ ولی پررو..کاربرقدیمی ام😑
اول که سریع برو دکتر تا کمتر نشده دوم آزمایش کامل بده ببین چی توی بدنت کمه  یا زیاده شایدم مشگ ...

بله یه مدت نمیدونستم روغن تراپی کردم بدتر شد دیگه کلا روغن رو گذاشتم کنار 

ی آرایشگر ب من گفت واسه چربیه سر توی شامپوت سرکه بریز ولی راستش من ترسیدم موهام خراب شه امتحان نکردم ...

چند نفر گفتن تو شامپو نمک صورتی بریز ولی یکی گفت بدتر میکنه موها رو حالت قلیایی پیدا میکنم ترسیدم راستش

من مثل شمام رفتم 

گفت ربطی ب استرس نداره ژنیتیکیه بخاطر هورموناته ضعیف شده میریزه.چربم هست

اسپری داد .قرص میخورم هرشب .مزوتراپی همانجام دادم 

ریزشش کم شدخیلی .

کاش زودترمیرفتم موهام شدید میریخت کلاکم شده


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز