2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برا همه همینه؟با فقط یه نفرو دیدی ؟


فعلا که تو کل فامیل  بابام  متولد مرداده و بچم خخخخ

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

همه ایجوری نیستن، اتفاقا آروم، درون گرا، منطقی. محتاط خوش برخورد هستن

عزیزم‌ گفتم‌ کامنت اولم این رو همه صدق نمیکنه و امیدوارم ناراحت نشده باشین❤آرزوی سلامتی براتون 🌹

کسی را جریحه دار نکنید..                                     عذرخواهی نمی تواند تاثیر زخم را از بین ببرد.
اردیبهشت که معروفه مرداش به خوب بودن 😅

آره همسرم اردیبهشتی پسرمم‌ همینطور درونگران‌ ولی‌ عاشقشونم😍😂

کسی را جریحه دار نکنید..                                     عذرخواهی نمی تواند تاثیر زخم را از بین ببرد.
خب منم مردادی هستم، اما بنظرم شخصیت آدما چندان ب ماه تولدشون ربط نداره


احتنالا زن با مرد فرق داره 😄

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

عزیزم‌ گفتم‌ کامنت اولم این رو همه صدق نمیکنه و امیدوارم ناراحت نشده باشین❤آرزوی سلامتی براتون 🌹

نه خواهش میکنم،اصلا ناراحت نشدم، فقط میگم آدما باهم تفاوت دارن، وشخصیت آدما رو نمیشه باتوجه ب ماه تولدشون شناخت. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز