2777
2789
با این همه خونی ک ازم رف و این همه خونی ک ازم گرفتن کم خونی داشتم بد تر شدم

خوب ب خودت برس تا شش ماه آینده ک میخای اقدام کنی دوباره.

منم شیش ماه بعد سقطم دوباره باردار شدم

الان سه تا دختر گل دارم

برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلی خونریزی دارم و داشتم و کلی خون ازم گرفتن  من کم خونی داشتم شدید شد فک کنم

اصلا استرس نگیر تحت نظر پزشک باش قرص آهن هم طبق دستور پزشک استفاده کن حتما جواب میگیری منم پوستم کنده شد تا مامان شدم الان ۳۰ روزشه خدا ب تو هم ی نی نی خوشگل بده

آخی 🥺 حتی تصورش سخته برام😟

آره یه پسر بچه کوچولو بود.لایقش نبودم.هنوزم فکرم پیششه.

اگ بود الان کلاس سوم بود بچم

دیگه خدا بهم پس نداد.

الان ب جاش سه تا دختر گل دارم.

برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم
آره یه پسر بچه کوچولو بود.لایقش نبودم.هنوزم فکرم پیششه. اگ بود الان کلاس سوم بود بچم دیگه خدا بهم ...

عزیزم بحث لیاقت نیست خدا دوستت داره میگن بچه ای ک اینجوری از پیش آدم بره اون دنیا از پل صراط رد شدنی دست مادرشو میگیره با هم رد میشن ک مادرش نترسه . دختر هم نعمته منم پسر ندارم نمیدونم بارداری بعدی میتونم پسر بیارم یا ن 

عزیزدلم😔فکر کن به اینکه اگه دنیا میومد مشکل قلبی داشت راحت بود برات؟؟ بخدا هرکار خدا مصلحتی داره خو ...

طاقتشو نداشتم الآنم کم خونی شدید گرفتم نمیتونم بچه دار شم

خوب ب خودت برس تا شش ماه آینده ک میخای اقدام کنی دوباره. منم شیش ماه بعد سقطم دوباره باردار شدم ال ...

وای خدا حفظشون کنه 

من می‌خوام دوقلو باشه ☺️😞 

۸ ماه منتظرش بودم  برا قلبش بمیرم  قلبش واستاد میدونی ؟  قرار نبود اینطور شه

خواست خدا بوده عزیزم

انشاالله به زودی  دوباره دامنت سبز میشه

دختر قشنگم❤بارانِ من❤تو بهترین معجزه خدایی واسه من و بابایی بعد از ۸ سال❤خدایا شکرت❤
وای خدا حفظشون کنه  من می‌خوام دوقلو باشه ☺️😞

انشاالله.برو زیر نظر دکتر دارو میدن دوقلو میشه

منتها الان فقط خودتو تقویت کن.شیره انگور روزانه بخور واس کم خونی خوبه.مولتی ویتامین و کلسیم و آهن حتما بخور.به تغذیه ات خیلی برس ک خیلی مهمه

برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم
طاقتشو نداشتم الآنم کم خونی شدید گرفتم نمیتونم بچه دار شم

عزیزم این حرفا چیه

کم خونی درمان میشه این فکرارو از خودت دور کن،،منم یکسالونیم پیش باردار شدم عمدی سقط کردم تا یماهم خون ریزی داشتم،اونم بدون اینکه زیر نظر دکتری یا چیزی باشم،ولی خداروشکر الان باز هفت ماهه باردارم انشاالله توهم باردار میشی،فقط برو دکتر قرص آهن و این چیزا بهت بده مصرف کن،،صدهزارنفر شبیه تو بودن که بچشون قلبش تشکیل نشده یا به هردلیلی سقط کرده و باز باردار شده،،حتی یکی هست تو ۱۸ هفته که جنسیت هم معلوم بود بهش گفتن بچش مشکل داره و متاسفاته سقط کرد الان دکتر بهش گفته بعد شش ماه باز میتونه اقدام کنه و باردار بشه،،این فکرارو نکن گل من

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز