2777
2789
عنوان

چیییییییییییزشکن

12 بازدید | 15 پست

یه چیزشکن خوب معرفی کنید ممنونم

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با وای فای کار میکنی یا نت گوشی؟

جفتش

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

پروتون گرین نت لنترن 

ممنونم 

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

Hook vpnبرای وای‌فای و جوکر برای نت گوشی عالیه 

ممنونم

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

اوتلاین هم خوبه و میدونم ثبت اولیه نمیخواد قبلا داشتم

اوتلاین رو نصب کردم اما ایمیل میخواست ایمیل رو وارد کردم اما چیزی نشد کد خواست فکر کنم کد نیومد

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

اوتلاین رو نصب کردم اما ایمیل میخواست ایمیل رو وارد کردم اما چیزی نشد کد خواست فکر کنم کد نیومد

نه عزیز نباید بری تو ثبت نام و....یه ضربدر داره بزنی میره بعد سرور کشورا رو از تلگرام برمیداری جاگذاری میکنی وصل میشی

نه عزیز نباید بری تو ثبت نام و....یه ضربدر داره بزنی میره بعد سرور کشورا رو از تلگرام برمیداری جاگذا ...

ممنونم مهربون 

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792