2777
2789

یا باید کلانوکت کنی و اتاق خوابارو زیر موکت فوم بذاری

یااینکه پارکت کنی

چنان مشتاقم ای دلبر به دیدارت                                                 که از دوری برآید از دلم آهی ،بسوزد هفت دریا را

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم طبقه اولم....هیچ راهی نداره...تا جایی که میشه فرش بنداز...تو خونه دمپایی پات باشه...شب هم رو زمی ...

همین کارو میکنم ولی واقعا پادرد گرفتم همون  یکمی ک در روز رو زمین میشینم 

اتاق خوابام پارکته واقعا راضیم ،جون اتاقا سرده ترجیح دادم پارکت کنم که راضیم،عالیه واقعا

چنان مشتاقم ای دلبر به دیدارت                                                 که از دوری برآید از دلم آهی ،بسوزد هفت دریا را

منم خونم طبقه اول بود هر کار میکردم گرم نمیشد رفتم خونه همسایه دیوار به دیوار م دیدم چقدر خونش گرمه اون تمام خونشون فوم انداخته بود روشم موکت کرده بود اون که بچه کوچیکم داشت خیلی به نفعش شده بود که فوم انداخته بود

منم خونم طبقه اول بود هر کار میکردم گرم نمیشد رفتم خونه همسایه دیوار به دیوار م دیدم چقدر خونش گرمه ...

اخه حالم ک سرامیکه  زیر مبلا فرش نیس 

میترسم فدم بندازم فرش وسط حال بالا واسته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز