2789
شرمنده ميپرسم چند روز بعد نزديكي رفتين ازمايش

اولی سه هفته دومی دوهفته

چون نامه جرم ما بهم پیچیدند ، بردند به دیوان عمل سنجیدند، بیش ازهمگان گناه ما بود ،ولی ، ما را به محبت علی(ع)بخشیدند.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا حفظشون کنه جنسیتشون چیه؟

سلامت باشین

اولی پسر

دومی هنوز نمیدونم

چون نامه جرم ما بهم پیچیدند ، بردند به دیوان عمل سنجیدند، بیش ازهمگان گناه ما بود ،ولی ، ما را به محبت علی(ع)بخشیدند.
چند هفته ای عزیزم؟! من ۳روز از موعدم گذشته هنوز از ندادم

هفت هفته یه روز بنظرم برو بده نشون میده چون بارداری ک اتفاق میوفته اول هورمون وارد خون میشه بعد ادرار برو بده چ صبری داری من چهارروز قبل موعدم فهمیدم انقد عجله داشتم 

انشاالله صحیح و سالم بغلش کنی عزیزم برا منم دعا کن

انشالله که شمام یه نی نی سالم و خوشگل بگیری بغلت به زودی

چون نامه جرم ما بهم پیچیدند ، بردند به دیوان عمل سنجیدند، بیش ازهمگان گناه ما بود ،ولی ، ما را به محبت علی(ع)بخشیدند.
هفت هفته یه روز بنظرم برو بده نشون میده چون بارداری ک اتفاق میوفته اول هورمون وارد خون میشه بعد ادرا ...

من یکهفته قبل موعدم فهمیدم ولی بی بی تازه امروز پررنگ شد

برا همین نرفتم از

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حرف بزنیم

sستاره | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز