2737
2734
عنوان

نحوه شکایت از پزشک جراحی زیبایی

549 بازدید | 2 پست

افرادی که قصد متخلف را دارند می توانند قبل از هر اقدام حقوقی، جهت تسریع در ثبت شکایت، پشت سر گذاشتن مراحل شکایت و رسیدگی به دعوی مطروحه از خدمات مشاوره حقوقی رایگان دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری بهره مند شوند. 

در جراحی های متعدد زیبایی هم بسیاری از پزشکان مرتکب خطای پزشکی می شوند و مراجعین را با بسیاری از مشکلات مواجه می سازند. این خطای پزشکی می تواند گاه  بخاطر عدم تخصص در جراحی های زیبایی باشد، گاه بخاطر سهل انگاری های ناشی از عدم تجربه کافی و ناکارامدی پزشک در زمینه جراحی زیبایی می باشد.

باتوجه به اینکه مراجعین در راستای برطرف نمودن مشکل در ظاهر وایجاد زیبایی در خود هستند، خطای پزشکی می تواند صدمات روحی و روانی و جسمی جبران ناپذیری را متوجه افراد نماید و در این حالت تنها راهی که می ماند شکایت از پزشک زیبایی می باشد. فرد آسیب دیده می تواند به مراجعه به  دعوی خود را مطرح نماید. محاکم قضائی در بسیاری از موارد این چنینی رای به پرداخت دیه توسط پزشک جراحی زیبایی می دهند.

با مراجعه به دادسرای شکایت خود را ثبت کرده و بعد از پیگیری های لازم و ارائه مدارک و مستندات به دادسرای مربوطه . دادسرا با بررسی کامل مدارک و مستندات به رسیدگی پرونده می پردازد و با دریافت دفاعیه از پزشک متخلف ، قرار را صادر و به طرفین ابلاغ می نماید. حال پرونده به دادگاه جزایی ارسال وتوسط قاضی رسیدگی می شود، و در صورت صدور رای به طرفین دعوی ابلاغ شده و سپس به اجرای احکام ارسال می شود، تا رای صادر شده اجرا شود.

قبل از هر اقدام حقوقی و یا ثبت دادخواست از خدمات مشاوره حقوقی وکیل شکایت از پزشک زیبایی استفاده نمایید


خدایا آن ده که به


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687