و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گویی که انگار هرگز مزه ی تلخی را نچشیده ایم....! 🔮🍂 اون که جدا میکنه عطر نیست مغز توعه.🧠 اینا که میگی حقیقت نیست فرض توعه. تو به چیزی که به نفعت باشه ایمان داری دو دفعه صبر اومده برگرد بری نقض توعه☻️🧡 یه زندگی از تو طلب کارم. آیینه ها میگن افسردگی دارم. روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم. با این همه رویا از زندگی سیرم از آدما خستم از همه ترسیدم. تو منو کی کشتی که من نفهمیدم؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گویی که انگار هرگز مزه ی تلخی را نچشیده ایم....! 🔮🍂 اون که جدا میکنه عطر نیست مغز توعه.🧠 اینا که میگی حقیقت نیست فرض توعه. تو به چیزی که به نفعت باشه ایمان داری دو دفعه صبر اومده برگرد بری نقض توعه☻️🧡 یه زندگی از تو طلب کارم. آیینه ها میگن افسردگی دارم. روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم. با این همه رویا از زندگی سیرم از آدما خستم از همه ترسیدم. تو منو کی کشتی که من نفهمیدم؟
برا لباس عروس قشنگ همه جارو برگرد و چیزی که دوست داری بگیر مثل من تو دلت نگرده لباسم خیلی معمولی بو ...
من زیاد نگشتم ولی لباسم خوبه یکم استرس دارم و دو دلم ک فکر کنم طبیعیه
اخه قیمتش برام مهم بود زیاد نتونستیم هزینه کنیم لعنت ب بی پولی چون تمام پولمون رو خونه گرفتیم شوهرمم خالی بعدشم پیش هم نیستیم خودم تنها بدون وسیله باید همه کارا روکنم تازه با محدودیت مالی پووووووف
و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گویی که انگار هرگز مزه ی تلخی را نچشیده ایم....! 🔮🍂 اون که جدا میکنه عطر نیست مغز توعه.🧠 اینا که میگی حقیقت نیست فرض توعه. تو به چیزی که به نفعت باشه ایمان داری دو دفعه صبر اومده برگرد بری نقض توعه☻️🧡 یه زندگی از تو طلب کارم. آیینه ها میگن افسردگی دارم. روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم. با این همه رویا از زندگی سیرم از آدما خستم از همه ترسیدم. تو منو کی کشتی که من نفهمیدم؟
من زیاد نگشتم ولی لباسم خوبه یکم استرس دارم و دو دلم ک فکر کنم طبیعیه اخه قیمتش برام مهم بود زیاد ن ...
همین که خودت دوست داشته باشی کافیه
من از اول به دلم ننشست
خیلی سخته بی پولی با تک تک سلولام درک میکنم
منم بخاطر قیمت مجبور شدم
خیلی چیزها نخواستم که کمتر فشار بیاد ولی الان تو دلم میچرخه هی
و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گویی که انگار هرگز مزه ی تلخی را نچشیده ایم....! 🔮🍂 اون که جدا میکنه عطر نیست مغز توعه.🧠 اینا که میگی حقیقت نیست فرض توعه. تو به چیزی که به نفعت باشه ایمان داری دو دفعه صبر اومده برگرد بری نقض توعه☻️🧡 یه زندگی از تو طلب کارم. آیینه ها میگن افسردگی دارم. روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم. با این همه رویا از زندگی سیرم از آدما خستم از همه ترسیدم. تو منو کی کشتی که من نفهمیدم؟
نه باور کن خیلی قشنگ حساس میشه آدم تو این موقیت ک کاملا طبیعیه دیگه هر لباسی زیباییشو داره
آره خب
اینم قشنگ بود بلک لایت بود ولی مدلی که من میخواستم و تو ذهنم بود نبود
و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گویی که انگار هرگز مزه ی تلخی را نچشیده ایم....! 🔮🍂 اون که جدا میکنه عطر نیست مغز توعه.🧠 اینا که میگی حقیقت نیست فرض توعه. تو به چیزی که به نفعت باشه ایمان داری دو دفعه صبر اومده برگرد بری نقض توعه☻️🧡 یه زندگی از تو طلب کارم. آیینه ها میگن افسردگی دارم. روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم. با این همه رویا از زندگی سیرم از آدما خستم از همه ترسیدم. تو منو کی کشتی که من نفهمیدم؟
و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گویی که انگار هرگز مزه ی تلخی را نچشیده ایم....! 🔮🍂 اون که جدا میکنه عطر نیست مغز توعه.🧠 اینا که میگی حقیقت نیست فرض توعه. تو به چیزی که به نفعت باشه ایمان داری دو دفعه صبر اومده برگرد بری نقض توعه☻️🧡 یه زندگی از تو طلب کارم. آیینه ها میگن افسردگی دارم. روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم. با این همه رویا از زندگی سیرم از آدما خستم از همه ترسیدم. تو منو کی کشتی که من نفهمیدم؟