روزمرگی های یک پرستار .... من دوست دارم با شما دردو دل کنم 🙂🌈....بنویسید امیدوارترین بودیم آن زمان که تن هایمان آغشته درد و زخم بود ....عکس پروفایلم خودم نیستم ⭐آقایون محترم سایت درخواست ندید و توی تاپیکام شرکت نکنید...
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
🌱🌱خدایا صبرمو زیاد کن تا هیچ وقت سر بچه هام داد نزنم و خییییلی صبور بشم خدایا بچه هامو همسرمو به خودت سپردم مراقبشون باش ❤❤�اگه امضامو خوندی یه صلوات برام بفرست دوست گلم 🍃🌹🌹🌹🌹